Gå til innhold

Hilsen til kreftsyk kollega, men hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å gi henne noe for å vise at jeg setter pris på henne. Noen som kan komme med tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bok, stearinlys, cd, blomster...hjemmebakst...er det noe du vet hun liker godt fra før av kanskje?

Skrevet

En god/humoristisk bok

Gode kremer

En blomst

Hvis hun allerede er innlagt på sykehuset, så er kremer, bøker og kryssordblader tingen.

Prøv å unngå sjokolade og andre spisbare ting..... Mange kreftpasienter er fryktelig kvalme, og spesielt hvis hun skal igang eller har startet med cellegift!

Skrevet

Tiden din. Ser for meg at det er en type sykdom med lange, kjedelige dager hvor en sliter med å få andre ting å tenke på og er mye lei seg.

Hos de aller fleste begrenser det seg jo hvor mye tid en kan bruke på sykehuset. Spesielt om hun har barn.

Jeg tror jeg hadde satt mer pris på besøk og en god samtale, enn gaver.

I samtaler bør en kanskje trå litt forsiktig. Være litt var på at hun kanskje synes det er sårt å høre om livet utenfor, livet hun skulle vært med på.

Skrevet

Fra jobben har jeg satt veldig pris på sms'er og uventet blomster på døren.

Er ikke altid jeg orker svare, men der er godt å vite at man ikke er glemt.

Fra mine venner har jeg satt pris på tiden deres. Om det gjelder at de dra med til cellegift, vasker opp eller passer barna et par timer.

Bruker mye tid på å lese og se film- da er det lettere å stenge tankene ute. Så en god bok eller en dvd vil sikkert bli satt pris på.

Huden blir veldig tørr i løpet av cellegiftkurene så en fin krem er super.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...