Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 http://www.life.com/image/108079610/in-gallery/54571#index/1 Hva synes dere? Hvilken er favoritt, hvilken er absolutt ikke det? Min favoritt er nok Eva Longoria sin kjole, spesielt bak, Carrie Underwood på en god andreplass. Emma Stone kunne med fordel valgt en annen farge, og Tilda Swinton en annen kjole!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 Anne Hathaway syns jeg var nydelig!! Olivia Wilde enda mer nydelig!!! Angelina Joile er alltid klassisk og nydelig. Ikke heeelt kjolen etter min smak. Halle Berry sin kjole var jeg ikke begeistra for. January Jones er kanskje min favoritt. Hun ser alltid helt super ut. Den røde kjolen hennes... Hadde jeg hatt den kroppen altså... Eva LOngoria er bare nydelig!!! Lea Michele og J.LO er og bare nydelige i de kjolene. Klarer ikke velge. Kyra Sedgwick, digger den dama. Knallfin kjole!! Ser det er litt sånn Dynastiet preg over kjolene til mange i år. Syns det er spennende
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #4 Skrevet 22. januar 2011 Mila og January! Definitivt! Litt skuffa over Christina Hendricks, hun er min gilcrush og vet somregel hvordan hun skal kle VAVOOOM-puppene sine og BADABING-rompa si:D Jeg mener http://amygrindhouse.com/wp-content/uploads/2010/08/Christina-Hendricks-Retro-Lingerie-in-GQ-UK-5-500x659.jpg Tror jeg kunne drept for den kroppen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå