Gå til innhold

Golden Globe 2011: Kjolene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anne Hathaway syns jeg var nydelig!!

 

Olivia Wilde enda mer nydelig!!!

 

Angelina Joile er alltid klassisk og nydelig. Ikke heeelt kjolen etter min smak.

 

Halle Berry sin kjole var jeg ikke begeistra for.

 

January Jones er kanskje min favoritt. Hun ser alltid helt super ut. Den røde kjolen hennes... Hadde jeg hatt den kroppen altså...

 

Eva LOngoria er bare nydelig!!!

 

Lea Michele og J.LO er og bare nydelige i de kjolene.

 

Klarer ikke velge.

 

Kyra Sedgwick, digger den dama. Knallfin kjole!!

 

Ser det er litt sånn Dynastiet preg over kjolene til mange i år. Syns det er spennende :)

Skrevet

Mila Kunis var nydelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...