♥ Baby - 02.07.11 ♥ FØDEKLAR Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 Har kjent noe liv siden uke 13, hvertfall hver kveld, og sikrere og sikrere de siste ukene. Er gravid med nr 3 nå. Men de siste dagene har jeg ikke kjent noe, ingenting, føles liksom tomt der... De verste symptomene er vekk (hatt oppkast/kvalme/være uutholdelig trett osv) helt frem til nå... Så nå er jeg redd noe er galt... Skal til ordinær ul på fredagen, men d er lenge å gå slik. Bør jeg vente, eller ringe jm på mandag?
aprilprinsesse2011 Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 Hva med å ta en tlf til fødeavdelingen, om så bare for å høre hva de sier der?
♥ Baby - 02.07.11 ♥ FØDEKLAR Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2011 Ja, den tanken har ikke slått meg engang. Tenker kanskje det er for "tidlig" til at dem sjekker noe der?
hedda:-) Skrevet 22. januar 2011 #4 Skrevet 22. januar 2011 Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg :-) Antakeligvis har babyen din snudd på seg, og da kan d fort bli en periode hvor du kjenner mindre til den lille. Jeg begynte ikke å kjenne liv før rundt uke 18 (ihvertfall ikke tydelige spark), og d var stadig noen fager her og der hvor d var mindre fart i magen. Sånn er d nå også, er i uke 28 nå:-) Om du ringer til føden nå, så tar de deg garantert på alvor, så om du er veldig bekymret så er d jo bare å ringe=) Er vel opprinnelig ikke før etter den ordinære ultralyden at man "tilhører" føden, så før d kan d hende du blir henvist til legevakta. Men, ikke bekymre deg, har lest flere steder at d er helt vanlig å kjenne varierende med liv så tidlig. Legg deg på sofaen og hiv innpå et glass med iskald saft, godt mulig d blir fart da ;-)
Strandloppa og lillebror Skrevet 22. januar 2011 #5 Skrevet 22. januar 2011 Jeg tror også at babyen din bare har funnet seg et annet yndlingssted å sparke for tida. Men som du selv sier, så er en uke lenge å vente når man er så bekymra. Det at de verste symptomene dine er vekk nå, ville jeg ikke ofra en tanke, det er naturlig at de svinger og blir borte, plutselig kommer tilbake, osv. Og man kan ikke sammenligne med tidligere svangerskap. Du kan godt ringe til føden hvis du er bekymra. Uff, det er så vondt å gå å bekymre seg så veldig, men jeg er sikker på at alt er bra med den lille!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå