Gå til innhold

Jeg havnet i feil seng.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt store problemer i forholdet vårt, hovedsaklig handlet det om at kjæresten har løyet mye til meg, gjort ting som han ville uten å tenke på mine meninger og følelser.

Pga av dette har det vært et tøft år, og jeg har gitt han sjanse på sjanse. Hver eneste gang har han brutt sitt løfte om å forandre seg, og løyet til meg igjen. Hovedsaklig lyver han om ting som han vet at jeg ikke liker at han gjør. Han kan feks si til meg at han ikke drar på fest hvis jeg ikke synes det er greit, og jeg sier da at det ikke er greit. Det han da gjør er at han drar likevel, men lyver til meg og sier at han har gjort noe annet...

Alt dette har tært mye på meg o gforholdet, og for noen mnd siden var det skikkelig på bunn, og jeg sa at jeg orket ikke mer. Ingen nye sjanser, jeg var sliten psykisk, jeg var såret og skuffet, og jeg var nedstemt hver eneste dag.

Han lovet gull og grønne skoger, og kjærba meg om å bli, og at han NÅ hadde fått opp øynene.

Jeg ga forholdet vårt en sjanse til, mtp vårt barn, og fordi jeg elsker han.

En uke senere løy han igjen. Bare en småbagatell, og jeg ville ikke ha reagert på dette hvis det ikke hadde vært for at jeg trenger 110% ærlighet akkurat nå. Det KAN ikke være en aldri så liten løgn mer, ikke hvis vi skal være sammen.

Vi pratet om dette, og det virket som at han skjønte hva han hadde gjort, og hvordan jeg hadde det.

Dette skjedde på selve julaften..Hele dagen var ødelagt.

I ettertid har vi ikke pratet så mye om det, og jeg orker rett og slett ikke..

Likevel ønsker jeg at vi skal være sammen og ha det bra.

Den siste mnd har vært kjempefin; ingen løgner eller noe.

Så skjedde det noe igår..

Vi var på fest, og kjæresten min dro hjem før meg.

Jeg var der noe timer ekstra, og da jeg ble full og trøtt, så la jeg meg for å sove i en seng, under samme teppe som en annen gutt.

Ikke kysset vi, ikke rotet vi, ikke hadde vi sex eller noe. Bare sov.

Var selvfølgelig dumt av meg, og jeg vet selv at det var galt, selv om vi ikke gjorde noe.

Kjæresten min fikk vite om dette, og ble selvfølgelig SINT. Han kalte meg for jævla hore da jeg kom hjem, og all slags andre stygge ting.

Vi har en kompis på besøk her, og han sto og hørte på alt..

Kjæresten min fortalte alt til denne kompisen, og kranglet med meg om private ting rett foran han. Alle andre kompiser fikk også vite dette, og han måtte til og med legge ut en status på facebook. Statusen sier ikke noe i detaljer, men man skjønner at vi har kranglet og at jeg har gjort noe galt.

Jeg synes det er så dårlig gjort av han.

Alle problemene vi har hatt i forholdet vårt med hans løgner, alle gangene han har behandlet meg som dritt, alle gangene han har løyet til meg: jeg har da ikke delt dette med alle andre, og ikke lagt det ut på facebook for å få sympati!

Nå gjør han meg til den store, stygge ulven.

Når jeg ser hvordan han reagerer når HAN blir "behandlet dårlig", så må jeg nesten le...Hvordan klarer han ikke å se hvordan JEG har hatt det da?

Det høres kanskje ut som et dødt forhold..Men, vi elsker hverandre og har hatt det bra den siste mnd. Men jeg synes måten han reagerte på er grov...Alle tror at jeg er såå fæl mot han nå, fordi han er rask med å legge ut sine problemer på nett og fortelle til alle.

Hva hvis jeg skulle fortalt om alt han hadde gjort da?

Hva hvis folk og vennene våre visste hvordan han har behandlet meg?

Han satt der og så på meg idag med tårer i øynene, mens han sa: "hvordan kan du såre meg slik? Er ikke jeg mer verd?"

Beklager, men jeg kunne ikke annet enn å riste på hode akkurat da, over hans manglende selvinnsikt.

Måtte bare få ut gørra..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har kun hatt det bra den siste mnd? Ja, det var jo noe å rope hurra for.

Skrevet

Må nesten le litt av han jeg, det kan virke som han kanskje fortjente dette... Selvfølgelig var det ikke så lurt av deg, og alt det der, men pytt, noen ganger trenger de mennene en oppvåkning.

Hvis han fortsetter og gnager om dette, så kan du jo forklare han rolig om den manglende selvinnsikten hans, kanskje han skjønner det da.

Stakkars den sårete stoltheten hans da... ;)

Skrevet

For en dust rett og slett.

Umoden, dårlig selvtillit tenker jeg.

Legge ut en status på facebook om dere?? Gud hjelpe hvor umodent.hva skrev han da?? "hatter XXX vi har kranglet, faen" hehe..sorry at jeg ler men la han få sippe og kjefte, han driter seg jo ut. Det forstår nok folk som kjenner dere, og de som ikke kjenner dere,dritt i..DU vet jo sannheten om din samboer!

Skrevet

HI

Nei han skrev ikke mitt navn eller noe på Facebook..Han skrev bare at det var veldig koselig å våkne opp på morgenen, og at helga var ødelagt nå.

Men alle som er hans/våre venner, vet jo hva det handler om..

Tidligere har jeg gjort ting som jeg ikke burde gjøre i et forhold (2-3 år siden), og dette var kjæresten min snar å legge ut om til kompiser.

Jeg er dermed ikke godt likt fra før av, og nå ødela denne episoden hvertfall for meg..Bare nok et "bevis" for dem at jeg ikke fortjener kjæresten min, og at han er for god for meg..

Ingen vet om problemene vi har i forholdet, og ingen vet hva han har gjort. Ikke er jeg slik at jeg har lyst å dele disse med noen heller, ikke med venner engang.

Så da er og blir jeg "hore"-dama til kjæresten min, og han er jo så dum som ikke dumper meg. I andres øyne.

Skrevet

Men da er han jo bare stygg i seg!

Du vet uansett sannheten så ikke bry deg om hva andre mener, men at han sier slike ting til vennene sine slik at de skal oppfatte deg som "hote" osv..er bare slemt!!

Respektløs..og er selvtilliten hans så dårlig at han må sladre til alle andre slik at de skal ta hans parti??

Skrevet

At dere orker. Hadde du hatt et bedre liv uten han som samboer?? Hvis ja, så kutter dere samboerskapet. Hvis ikke, så får dere jobbe mer.

Skrevet

Hva er egentlig positivt i forholdet deres da?

Hvilke grunner har du til å kjempe for forholdet deres?

Ut fra det du har skrevet (som kun er den negative siden) høres forholdet fryktelig slitsomt ut..

Par-terapi er kanskje en mulighet?

Skrevet

Det jeg lurer på er hvor alvorlige ting han egentlig har løyet om, og hvorfor han egentlig vil holde ting skjult for deg? Hvis det er helt normale ting han vil gjøre slik som å gå på fest, og du vet at du kan stole på ham, så forstår jeg godt at han skjuler slikt for deg. Da er det du som er urimelig. Om han hele tiden må skjule små bagateller som normalt sett ikke ville vært noen sak for å bevare husfreden, så er det også du som overdriver og er hysterisk.

Det at du ikke kommer deg hjem etter fest og sover med en annen virker selvfølgelig mistenkelig for ham. Ville du trodd på at HAN bare lå og sov og ingenting skjedde?

Skrevet

For et forhold sier jeg bare. Hvordan kan dere ha det bra og alt, når det bare er løgn fra hans side? Selv kunne jeg aldri gått så lenge og elsket en som løy til meg på den måten.

Men det må jeg si, ikke for å være slem mot deg, men siden du altid tilgir løgnene hans, så kan det virke som om du da godtar oppførselen hans, kan hende han tenkeer slik på det hvertfall. Jeg forstår jo at du tilgir for å løse problemer, og holde fast på familien din!

Men han er nok ikke mye til mann når han gjør slikt, han oppføere seg som en hevngjerrig unge, som prøver å ha overtaket på en lek eller noe.. Tror jeg ville gitt han et sanhetens ord jeg ja, for slik kan han ikke holde på! Og hvor barnslig er det ikke å fortelle det til alt av venner og anonsere det på FB før dere to får pratet ut om det i fred og ro? Og det er lite respekt fra hans side, å ta det opp med deg MENS kompisen er der, kunne bedt han om å la dere være alene en stund i stedenfor.

Skrevet

HI

Vet ikke hva jeg skal svare han når han sier at "Jeg skal på fest neste helg." Når vi diskuterer..

han bruker altså dette som et påskudd for at han har "rett" til å dra på storfest neste helg (noe vi tidligere hadde takket nei til, for vi kjøre i 2 timer for å komme dit)

Ikke kan jeg si nei heller, for jeg kan ikke "bestemme" det, og siden jeg selv har oppført meg dårlig..

jeg tror egentlig han bare er glad for at jeg har gjort den feilen jeg gjorde, for nå har han et påskudd for å herje litt.

Skrevet

DRAMA!!

Herlighet! Rull inn puppen litt da kvinne! Du lå i en seng med en annen mann. Under samme teppe. Spiller ingen trille om du knulla han eller ikke. For det er et tillitsbrudd det er snakk om her.

Og han har da rett til å reagere på ting du gjør imot han som du har rett til å reagere på ting han gjør imot deg.

Dere virker svært barnslige som fester masse.. Er du over 25? Tipper alderen din er rundt 19-22 et sted.

Fyren din har da rett til å feste når han vil, om ikke det er snakk om hver helg både fredag og lørdag. Og selvfølgelig vil han lyve om det om du nekter han å finne på noe han har lyst til.. Er du fengselsvokteren hans?

I et modent forhold, så prater man sammen og man respekterer hverandre. Man drar ut på byen eller fester innimellom, men familielivet står øverst på prioriteringslista..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...