Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 Vel, nå kan man jo faktisk dø av f.eks uoppdaget kreft... Dere damer som er utro og mener at det ikke skader forholdet deres. utrolig naivt!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 Og om man smitter partneren sin med HIv osv så gjør jo ikke det heller noe, og bare bra sålenge han ikke vet.. Morsomt hvor mye folk faktisk gidder og forsvare.. Utroskap blir aldri greit..
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #3 Skrevet 22. januar 2011 Ja. Men man dør ikke av uoppdaget utroskap. Faktisk.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #4 Skrevet 22. januar 2011 Hmmm, jeg tror jeg muligens hadde død av utroskap..... Dersom jeg hadde vært utro tror jeg det hadde vært muligheter for at mannen min hadde drept meg....
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #5 Skrevet 22. januar 2011 I så fall har du et problem med mann.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #6 Skrevet 22. januar 2011 Jeg vet ikke hva jeg gjorde på byn sist helg, husker ikke noe. Å det gjør meg vondt, søvnløse netter med tenking..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå