Gå til innhold

Sex etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ekssamboeren min forventet oralsex straks vi kom inn døra fra sykehuset etter fødselen (ett og et halvt døgn etter nedkomsten). Jeg hadde ikke engang rukket å ta babyen ut av bilstolen. Dagen etter forventet han analsex (og jeg hadde to dype vaginale rifter). Begge delene "fikk" han. Jeg syntes det var vanskelig og skremmende, men turde ikke avvise han fordi han er en jækel.

Når jeg har nektet han slike ting og andre ting, eller truet med å si ifra til andre om atferden, så har han nektet å kjøre meg til apotek for å hente medisin etc, han har slått, kastet ting på meg og baby, også kjøttkniv, kastet baby slik at baby falt i gulvet. Vi bodde avsides og jeg hadde ikke lappen. Fordi jeg var flyttet til hans by under graviviteten, hadde jeg intet annet nettverk enn han. Jeg hadde få å betro meg til om vanskene, og de som jeg prøvde å betro meg til, manipulerte han slik at jeg ble møtt med kritikk.

Nå har 5 år gått, jeg har vært alene med barnet de siste årene, og har ikke mye lyst på en ny mann. Barnefar har vært en stor belastning for meg på alle måter, og det hadde vært svært mye bedre for meg om han aldri hadde hatt noe med oss å gjøre. Far vil ikke ha samvær sier han, og så han han kontinuerlig truet med eller etterhvert kjørt barnefordelingssak for å overta omsorgen. Hans da 10 år gamle sønn ringte politiet for 2 år siden og det var da jeg turde gå, da kunne han ikke si at jeg diktet opp eller overreagerte. Nå har mor til dette barnet sagt i retten at gutten ikke har hatt regelmessig samvær med far etter at han fylte 12 år.

Jeg hadde aldri trodd at noen kunne være skrudd sammen slik som eksen min før jeg dessverre satt i fella, og det har vært en svært lang og kostbar kamp å komme meg ut av relasjonen. Jeg er en ellers en oppegående og ressurssterk kvinne, jeg har god utdannelse, jobber med mennesker på en måte som krever mye tolmodighet, innsikt og smidighet.

Hvor rar eller hensynsløs synes dere som leser, menn og damer, at eksen min er ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Dere må jo være ganske syke i hodet begge to.. Når nesten det første din ekssamboer tenker på etter fødselen er oralsex og analsex. Selv er jeg mann og foretrekker en real våt høne fremfor analsex. Men når du "stiller" opp for han med dette så virker du temmelig underkuet og kan vel ikke bare skylde på han ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...