NyttNick Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 Har jo alltid syns "barne-tv Bjørnar " har vært litt spess da men.. http://tommylife.blogg.no/ Artig artig... :-)
Gjest Yunie Skrevet 22. januar 2011 #3 Skrevet 22. januar 2011 This is wrong in so many levels, har ikke ord.
NyttNick Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2011 Hehe,ja ikke alltid man trenger si noe :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 22. januar 2011 #5 Skrevet 22. januar 2011 Jeg syns det er en dårlig spøk av en blogg. Litt for overdrevet.
kitty litter Skrevet 22. januar 2011 #6 Skrevet 22. januar 2011 Blogger hvor folk ikke klarer å skrive riktig orker jeg rett og slett ikke å lese. Makan til skrivefeil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå