Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 Syntes dere tøyet krymper mye når dere tar det i tørketrommelen og krymper det isåfall kun første gang det blir kjørt eller litt og litt for hver gang?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 Ja det krymper. Kanskje de første 2-3 gangene? Klær jeg har intensjoner om å tørketromle, kjøper jeg alltid i en størrelse større enn jeg normalt ville gjort fordi jeg vet at det vil krympe ned en liten størrelse av tørketromlingen.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #3 Skrevet 22. januar 2011 Krymper litt og litt for hver gang, tørketrommelen sliter også mye på fargen og fasongen, men vi har begrenset med plass til å tørke klræ på snor så....
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #4 Skrevet 22. januar 2011 Jeg tromler ikke klær, ikke bare krymper de, men de krymper ikke like mye i lengde og bredde, så klærne får veldig stygg fasong! Her i huset brukes trommel til håndklær,undertøy,sokker og sengetøy, resten tørkes på stativ:-)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #5 Skrevet 22. januar 2011 Lurer på om jeg må begynne med det samme, kun kjøre håndkler, sengetøy osv. Her har mye tøy krumpet etter at jeg gikk til innkjøp av tørketrommel. Litt surt igrunn, men slik er det når man må teste seg frem .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå