Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 Har tre uker igjen til termin, så lurer jeg på om det på noen måte er skadelig for barnet om jeg får orgasme?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 Orgasme er absoulutt ikke farlig Jeg hadde sex dagen jeg fødte.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #3 Skrevet 22. januar 2011 Nei selvfølgelig ikke! I et ukomplisert svangerskap er ikke normal sex farlig. Det kan til og med skynde på saker og ting litt, og det er jo helt greit så lenge det bare er tre uker til termin ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #4 Skrevet 22. januar 2011 ikke farlig.. men er du klar til å føde kan det sette i gang fødselen da:) men det er vel ikke å forakte.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #5 Skrevet 22. januar 2011 Oioioi, kanskje jeg skal beordre mannen til å ha sengedag med meg da- om sex kan fremskynde saker og ting Takk for svar, har vært litt tilbakeholden i det siste fordi jeg har vært engstelig.. Men det slipper jeg jo nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå