Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 Alene med en på 5 år... Faren er ikke så glad for det... Bør jeg "diskutere" det med datteren min... Spørre hva hun vil.. Hun vet jo ikke helt hva det vil si... (??) Men høre om hun vil bo hos meg eller faren f.eks???
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 Hi her. Det er snakk om bare for et år....... Noen som kan gi råd???
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #3 Skrevet 22. januar 2011 Be om hjelp på familievernkontoret. Ikke legg byrden for å bestemme dette på datteren din, men be om faglig vurdering og samtaler mellom deg og far for å finne ut om det er til det beste for datteren din å rive henne opp for et år.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #4 Skrevet 22. januar 2011 Ikke diskuter dette med datteren din før du har helt bestemt deg. Hold henne helt ute av planleggingen ! barn blir veldig usikre på sånt... Bestem deg for hva du vil, og når du evt har bestemt deg for å flytte så legger du dette frem på en veldig positiv og ordentlig måte for datteren din.! Det som du må diskutere med barnefaren gjør du utenfor hennes gehør..og gjerne med en tredje part ( nøytral ) til stede. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #5 Skrevet 22. januar 2011 Hi igjen. Det skal jeg gjøre !! TAKK for svarne :-)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #6 Skrevet 22. januar 2011 aldri be datteren på 5 år velge mellom mor og far. nei, det må du ikke finne på. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå