Gå til innhold

Han gjør meg sliten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvaa gjør jeg nå ? Hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nesten skrive noe mer enn at han gjør deg sliten hvis noen skal ha mulighet til å komme med konstruktive tilbakemeldinger til deg.. Ellers vil sånne som meg anta at grunnen til at samboeren din gjør deg sliten, er fordi han skriker om nettene og nekter å ta pupp ;)

Skrevet

Ja.. Hehe..

Han terroriserer meg på en måte med meldinger og anrop når vi ikke er med hverandre.

Er vi med hverandre, nekter han å slippe hånda mi eller la meg gå alene i et rom.

Han prøver alltid å finne ut hvem jeg er med, hva jeg gjør og hvor..

Går vi sammen ute i byen, liker han det minimalt at jeg prater med andre folk (spesielt menn som er bekjente av meg), da kan jeg bare vente meg litt vondt når jeg kommer hjem..

Han prøver å alltid ha kontroll over meg.. Jeg blir sliten.. Og han skjønner ikke hvorfor..

Jeg trenger alene tid.. får det noen dager, plutselig merker jeg at han gjemmer seg i nærheten før å se hva jeg gjør!

Det han gjør knekker meg!

Skrevet

Siden du spør "hva gjør jeg nå": Du kvitter deg med han.

Men de færreste her inne som klager over ubrukelige gubber gjør vel noe med det.

Skrevet

Du har vel lagt ut et inlegg om dette før? Syns jeg kjnner det igjen, hvorfor ikke tenke på deg selv for en gans skyld?Flytt fra han,skaff deg et eget liv dr du er herre over deg selv.Det fortjener du.Det kommer bare til å bli verre,tilslutt har han isolert deg fullstendig,du har ikke lenger et nettverk, og da blir det vanskeligere å søke hjelp.

Skrevet

Akkuratt det jeg prøver på..men er ikke så lett å bare stikke fra han..

Angrer på at jeg i det heletatt ble kjent med han..

Ja, har det. Blitt endel værre nå.. Det er han som bur hos meg, jeg har sagt jeg ikke orker mer.. Bedt han ta med tingene å reise, det han ikke får med seg, sender jeg i posten..

Han forstår det bare ikke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...