Gå til innhold

Han skriver endel dritt og ting som trykker meg ned.. MEN!

Anbefalte innlegg

Skrevet

MEN : Når jeg svarer tilbake tør han ikke gå inn å lese engang..(Facebook).

og nå orker jeg rett og slett ikke høre mer dritt av han, så nå orker ikke jeg å svare på meldinger engang!

Feil/feigt av meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det alle beste du gjør er å ikke svare på den dritten han skriver på facebook! ( snakker av erfaring). For det første ser det kjempe teit ut overfor alle venner, kollegaer osv som ser det og for det andre blir det bare krangling ut av det! IKKE svar når han skriver dritt på facebook, og hvis du syns det er vanskelig så slett han derifra..

Feig nei, voksent ja! Om han skal snakke med deg går det ann å gjøre det på en rolig måte.

Skrevet

Ja.. Jeg er sammen med han.. Bare måtte ha en pause fra han.. og det har ikke gått så bra.. Bare fått han til og bli en idiot!

Fikk et laaangt brev på facebook der han bare slengte dritt og skrev til som han vet sårer meg.. Jeg leste det, også plutselig fikk jeg melding(mobil) unnskyld og at han ikke mente det slik, at han ikke tenkte klart osv..

Samma gamle regla.. Aksepterer ikke at han holder på slik, så nå kan han bare ha det litt "vondt" og sitte der uten å få svar fra meg..

Begynner å bli sliten av han!

HI.

Skrevet

HVorfor sitte der og bare ha det LITT vondt? Slett jævelen, slett mobilnummeret, og kutt ut kontakt. Han høres ikke ut til å være verken stabil eller verdt å være i et forhold med!

Skrevet

Jeg driver på med det! Men er ikke så lett å kutte ut kontakt med han når han plutselig kan komme på døra her.. eller stå å spionere på meg når jeg går til og fra jobben..

Skrevet

Dette stinker det snarlig besøksforbud av

Skrevet

SOm i at du burde sørge for at han får besøksforbud??? HALLOOO ????

Skrevet

Og hvordan skal jeg få ordnet det? Må vel kanskje ha en bedre grunn til å få ordnet det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...