Gå til innhold

Noen som kan berolige meg?? (epidural)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg syns det var SÅÅÅÅ vannvittig vondt å få satt epidural.

Det er nå over 5 år siden... Tørr ikke å bli gravid fordi jeg bekymrer meg sånn for det..

Blir det like vondt neste gang??

Var jeg kanskje bare uheldig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke helt om jeg syns det var så vondt, var ihvertfall ubehagelig, men det jeg husker best er hvor utrolig deilig det var da den begynte å virke :D

Skrevet

Jeg husker ikke at de satt epidural på meg engang jeg, minnes bare hvor deilig det ble etterpå! Derfor kan jeg ikke tenke meg det var så vondt.. :)

Jeg har født 1 barn med og 1 uten epidural, denne gangen vet jeg ikke hva jeg skal. Hvis du er så redd for smertene ved epidural kan du jo føde uten! :) Det værste som kan skje er jo at det blir vondere! ;)

Lykke til uansett!

Skrevet

Fikk epidural, men kan ikke huske at det gjorde vondt?!?

Uff, det kan jo hende du var uheldig da?

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar :-)

Jeg fikk epidural pga keisersnitt.. Planlagt pga seteleie..

Satser på bedre lykke neste gang ;-)

Skrevet

hehe, jeg kjente ikke noe som helst da de satt epiduralen jeg. MEN så hadde jeg rier fra h.......når den ble satt.

Blir litt annerledes når man har planlagt snitt tenker jeg.

Min samboer tok noe spinalgreier i ryggen en gang (omtrent som epidural) og han synes det var helt forferdelig vondt og ekkelt. Men da han skulle ta samme spinaltingen en annen gang gjorde det ikke særlig vondt. Kommer vel an på hvem som tar og hvor den treffer på en måte.

Skrevet

tok selv epidural pga KS og husker ikke at det gjorde direkte vondt, litt rart og ubehagelig men

Skrevet

Epiduralen var ikke vond i det hele tatt. Ingenting å grue seg til. Det er som å få en vaksine eller ta en blodprøve

Skrevet

Jeg tror du var uheldig, jeg. Jeg syns heler ikke at epiduralen gjorde noe vondt. Kjente vel at han stakk, men var så konsentrert på å ikke bevege meg, så det gikk helt fint.

Lykke til neste gang!!

Skrevet

Hadde du hatt saltvannssprøyter i ryggen på forhånd? Det hadde eg og i tillegg fekk eg fleire lokalbedøvande "tannlegebedøvelse" sprøyter då eg skulle få epidural. Legen bomma og rota og styrte på ei stund, men eg kjente absolutt ingenting. Det var mannen min som etterpå fortalte ka som hadde skjedd der bak. Eg visste dei hadde hatt trøbbel med å setta siden eg ikkje klarte å krumma ryggen ordentlig. Om eg får lov å ta epidural neste gong er eg ikkje i tvil om å sei ja i alle fall!! Og eg har sånn skrekk for sprøyter at eg får angst av akupunktur, og ikkje har turd å få til tannlege på 8 år....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...