Gå til innhold

3D på Oslo City, ris og ros


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere tatt 3D her? Fått time i februar, men stusset litt på alle de ulike erfaringene folk har hatt ved ul her etter en liten søkerunde på nett....Dette gjaldt jo også majorstueklinikken og ulstralydklinikken i Lysaker, men siden jeg nå har fått time på Oslo city hadde det vært kjekt å høre noe positivt om akkurat de:p

 

Bildekvalitet, service osv, kom med det!:P Vil vite hva jeg betaler for:p

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var der på tidlig UL, hos Peter Molnar. Det var veldig bra, selv om legen selv er noe spesiell. Veldig bra UL maskin, vi så alt i uke 12, han så i 3D også for å sjekke at alt var bra.

 

Men er du veldig sensitiv, er han ikke legen for deg, han er ungarer og kan virke litt "brutal". Men de har jo flere leger der også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...