IcyHeart Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 Har noen av dere tatt 3D her? Fått time i februar, men stusset litt på alle de ulike erfaringene folk har hatt ved ul her etter en liten søkerunde på nett....Dette gjaldt jo også majorstueklinikken og ulstralydklinikken i Lysaker, men siden jeg nå har fått time på Oslo city hadde det vært kjekt å høre noe positivt om akkurat de:p Bildekvalitet, service osv, kom med det! Vil vite hva jeg betaler for:p
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Jeg var der på tidlig UL, hos Peter Molnar. Det var veldig bra, selv om legen selv er noe spesiell. Veldig bra UL maskin, vi så alt i uke 12, han så i 3D også for å sjekke at alt var bra. Men er du veldig sensitiv, er han ikke legen for deg, han er ungarer og kan virke litt "brutal". Men de har jo flere leger der også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå