Gå til innhold

Barnefar har fått seg ny dame, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

nekter for at de er sammen. Jeg har ikke tilgang til facebook-profilen hans, men venner av meg har, og der står det at han er i ett forhold, og de er tilbringer all ledig tid sammen. De jobber også sammen, og dama er kjempehyggelig og utrolig pen.

MEN! Hver gang jeg treffer på han legger han ann på meg.. Gir meg komplimenter, flørter åpenlyst, og to ganger jeg har møtt han på byen har han prøvd seg på meg og sagt han aldri har hatt det så bra i senga som med meg. Det var han som gjorde det slutt med meg, og jeg hadde kjærlighetssorg i flere år etterpå, og i tillegg var han utro gjennom hele svangerskapet.

Synes skikkelig synd i dama!

Hvorfor innrømmer han ikke overfor meg at han har dame?? Jeg har spurt, og han sier at han er evig singel og ikke er interessert i å ha noe dame, men til alle andre sier han noe annet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor?Fordi han vil ha i pose og sekk, vel- han vil ha seg med både deg og nydama.

Jeg hadde glatt ringt frøkna og forklart ståa.

Skrevet

Han håper sikkert at det blir dere igjenn :)

Skrevet

Jeg ville ikke ringt hun andre dama. Han kommer sikkert til å nekte så hvem vil hun tro på? Han, som er kjæresten, eller du, som i hennes øyne sikert er den bedritne sjalu eks-dama.

La det bare være og overse ham når han flørter. Du kan også fortelle ham at du vet at han har kjæreste.

Skrevet

Jeg er ikke interessert i han, og har avvist han hver gang, jeg har samboer og skal gifte meg i juni, så jeg skjønner ikke hvorfor han ikke bare kan fortelle meg at han har dame.. Hele fyren er merkelig... Sønnen min snakker jo om henne også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...