☆Monkey Business☆ Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 nanana........kirkegård...... osv hehe....
Gjest Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 Første jeg tenkte på var "Boom Boom" med Dumdum Boys
stjertløvetann Skrevet 22. januar 2011 #3 Skrevet 22. januar 2011 John Olav Nilsen og Gjengen har vel en som heter Piller og Kirkegård, kanskje det er den..?
stjertløvetann Skrevet 22. januar 2011 #4 Skrevet 22. januar 2011 dvs jeg vet ikke hva den heter, men har hørt den på radioen og da sa de noe sånt som det jeg skrev over De synger kirkegård iallefall
☆Monkey Business☆ Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2011 Hehe, skal sjekke ut, takk for tips
☆Monkey Business☆ Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2011 Fant den, rett gruppe, sangen heter "skrekkfilm" :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå