Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #3 Skrevet 22. januar 2011 Vi jenter spiller et spill. Vi ønsker å gjøre noe spesielt i Facebook for å få bevissthet om brystkreft. Det er så lett at jeg vil du skal bli med oss å få denne til å spre seg! I fjor var det å skrive fargen på bh`n du hadde på deg i FB statusen ... og den fikk menn til lurer i dagevis hvorfor jentene hadde farger (tilsynelatende tilfeldig) i status vår. I år det har å gjøre med våre kjærlighet relasjoner. Med andre ord, i dette øyeblikk, noe som drikkes som representerer din sivilstatus. Alså : tequila: Jeg er en singel kvinne rum: Jeg er en touch og gå kvinnen champagne: Jeg er en engasjert kvinne redbull: Jeg er en kvinne i et forhold øl: Jeg er en gift kvinne vodka: Jeg er den "andre" sprite: Jeg er en kvinne som ikke kan finne den rette mannen whiskey: Jeg er en singel kvinne, men med venner som ikke vil slutte fest brennevin: Jeg er en kvinne som ønsker hun var singel. gin: Jeg er en kvinne som ønsker å gifte seg Nå er alt du trenger å gjøre å skrive ned svaret for din situasjon i FB status (ikke svar på denne e-posten, bare sette det i statusen din). Også, klippe og lime inn denne meldingen og send den til alle venninnene som en melding. Det forrige Spillet nådde nyhetene. Klarer vi det med denne også? La oss vise hvor kraftfulle vi kvinner er ! .
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #6 Skrevet 22. januar 2011 Gud, så barnslig. Rekk opp hånda alle som er med i den hemmelige lilla-klubben! Eller sølv-klubben? Hvem er det som gidder sånt, egentlig? Fjortiser?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #7 Skrevet 22. januar 2011 Jeg synes også sånt er tullete. Samme som disse jeg er bla bla skriv det i statusen din du og bla bla bla..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå