Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 Jeg er stolt over: - at jeg har bært fram og fostret opp sånn et fantastisk lite menneske som sønnen min - forholdet mitt til samboer - at samboer er en god pappa og god kjæreste - foreldrene mine - søsknene mine - ansiktet, håret, puppene og rumpa mi (det må være lov!) - at jeg tok bachelorgrad - at jeg tok sertifikat (ettersom jeg strøk 2 ganger først) - at jeg ble gravid på første forsøk (vet det kanskje er teit, men er stolt over å være fruktbar) - våre materielle ting (dust det også, men jeg er glad i dem og stolt over det jeg har) - at jeg turte å flytte til andre siden av landet etter å nesten ha grodd fast i hjembyen min - at jeg er ærlig og tør å si det jeg mener - at jeg er snill og tar vare på mine medmennesker - at jeg fortsatt har barnetroen min og skal videreformidle den til min sønn - at jeg har gode venner og gode kollegaer Mindre stolt over: - at jeg har masse forbruksgjeld.. - at jeg av og til dekker over for min sløve samboer - når samboer gir opp fort, ikke fullfører og ikke gidder - svigermor som ikke alltid har like god sosial iq.. - magen min, lårene og dobbelthaka.. Hehe. - enkelte menn fra min fortid - eksemen min - at jeg ikke alltid har like god viljestyrke - at jeg i en periode av livet var ekstremt selvsentrert og behandlet andre dårlig - at jeg er redd for å kjøre bil.. Ps: drit i å kom med jantelov. Det må være lov å være stolt over seg selv av forskjellige grunner. Man er flink nok til å rakke ned på seg selv som det er!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 Jeg er stolt ovet ungene utdanningen jobben huset Jeg er mindre stolt over skjemmes ikke over noen :-)
Tante Blås Squaw Skrevet 22. januar 2011 #3 Skrevet 22. januar 2011 Jeg er stolt over * at jeg har overlevd * at jeg har klart å skape et trygt og stabilt familieliv for barna mine, mannen og meg * at jeg ikke har blitt bitter Jeg er mindre stolt over * familien jeg kommer fra * byen jeg vokste opp i
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #4 Skrevet 22. januar 2011 Jeg er stolt av å være en av de ytterst få på DiB som ikke er utro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå