Gå til innhold

Innbildning eller ikke? Hva kjenner dere?


Lex

Anbefalte innlegg

Har vært så sikkert på at jeg bare har innbildt meg ting i det sisste. Ømme bryst og ingen matlyst annet en svidd pizza og heinz noe jeg altdri ha likt. Men følte det var altfor altfor tidlig til og føle slikt på ordentlig. Men i går testa jeg positivt. Tror ikke helt på det enda så har kjøpt inn et apotek av tester. (alle positive til nå) Jeg hadde sett for meg at jeg kom til og virkelig føle at jeg var gravid når den dagen kom. Men kan ikke sette fingeren på hva jeg føler. som sakt var jeg sikker på at jeg ikke var det, at det bare var inbildt gravid.

 

Kjenner dere noe?

Føler det er så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testet også positivt i går, og merker ingenting spesielt i dag. Tenker også at mensen kanskje kommer snart, at det bare er lureri ;-) Men jeg har hatt noen tegn i løpet av den siste uken da, bl.a lukter favorittparfymen min ikke godt lenger! Og puppene er ekstremt ømme. Forskjell fra vanlig ømhet er at det er ømt/sårt i selve brystvorten..

 

Men ingen antydning til kvalme eller annet...føler meg som normalt jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest isimagen

Jeg har litt ømme bryster, og har det aldri i vanlig syklus, men har hatt det før begge SA'ene mine - så det tyder på at jeg er gravid igjen.

 

Glemte faktisk å teste med ClearBlue i dag når jeg våkna, så må gjøre det i morgen (to dager før forventet mens). Man må vel ta morgenurinen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som meg da :) digg og høre at jeg ikke er helt bak mål.

 

isimagen:

ClearBlue er faktisk så følsom at den slår nok ut senere på dagen også.

Jeg var vel ca 4 dager for ditlig og jeg tok den midt på dagen etter jeg hadde vært på toalettet flere ganger :) Lykke til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter selv og lurer på om eg kanskje er gravid IGJEN.

6 dager til forventet mens da, så er for tidlig å teste, men har som i forrige svangerskap (allerde) noen ting som er like. Er "hoven" enkelte plasser, stikker eller "verker" i magen, småverk i korsryggen, trøtt, mye toalettbesøk. Jeg fikk ikke noe symptomer før jeg var 5-6 uker på vei med førstemann, men er det mulig jeg er det igjen, nå? Er virkelig spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja var jo det jeg også syntes at det var vell tidlig. Men ser nå etter og ha lest litt her og der at kvinner hevder og kjenne ting fra dag en.

 

Jeg går også med type mensen smerter i ryggen og har VELDIG VELDIG vondt på venstre side over magen nesten nede ved eggstokk. men skal til legen i morgen.

 

Håper du får gode nyheter 01:30, ikke mange dager til du kan finne det ut nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne røpet hvem jeg er, men vil vente litt enda.

Hadde vært veldig kjekt å være gravid igjen, såklart!

Men det er tidlig da, siden jeg har en datter på bare 4 måneder. Hehe. Men men. Det skjer når det skjer!

Skal heller oppdatere UTEN anonym, når jeg har funnet ut om jeg er eller ikke ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...