Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 Fotballfruer som kjøper eggløsningstester og blir "outet" på nett, 15 åringer som er gravid og skriver hat om sitt ufødte barn på facebook, aborthyl og nedrakking av nettshopper XD Gud, når jeg begynte på BiM/DiB for 3 år siden, så tenkte jeg at dette var en fin nettside for ventende mødre og de som har barn. Mye nyttig info og likesinnede å snakke med. Nå blir det brukt som underholdning på lavt nivå, og noen dager ler jeg meg skakk over uvitenheten, påståligheten og lavmålshetsing. TAKK DAMER, jeg storkoser meg, og det tror jeg mange av dere andre gjør også. For de av oss som har "hengt" her en stund har vel lært oss å ikke bli affesert av påstålige innlegg om universelle sannheter. Vi tar det med et glis, og skriver bitende kommentarer slik at trådstarter blir svett i nakken og sint som en okse
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 Det var faktisk mye verre her når jeg var ny for 7 år siden, så jeg reagerer likke lenger.... Tenker bare at noen må ha det fryktelig vondt med seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå