Gå til innhold

Barn med no-good foreldre burde hellar ha blitt abortert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ærlig talt! Hva er det dere sitter her og sier? Livet er en gave, uansett. Hvem er dere som har rett til å fortelle mennesker at "det hadde vært bedre for deg om du ble abortert"

Jeg vil ha meg frabedt at folk taler på mine og alle andre i samme situasjon som meg sine vegne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig. som jeg skrev:

så lett for dere å slenge med leppa om at for dem og dem hadde det vært best å ikke leve. men det er ikke dere det er snakk om så hvordan kan dere snakke for disse menneskene?

vet dere hva? er for samfunnet vårt det ikke lønner seg at de lever, fordi det koser staten penger med barnevern, fosterforeldre osv. men for disse menneskene som det er snakk om å ha et liv (alt man har) eller å bli tatt abort med er det faktisk best å få et liv.

så rart dere ikke klarer å se det.. jaja..

og jeg er ikke imot abort. er for abort hvis kvinnen selv ønsker det. men jeg mener at ingen andre har rett til å si at en kvinne burde ha tatt abort. et barn som blir født syns jeg ingen har rett til å si: "BARNET hadde hatt det bedre om det ikke levde".

jeg tror de aller flest ville forsvart livet sitt om de fikk muligheten, bare spør folk som dere mener at burde ha mistet livet. spør dem om de vil leve eller dø.. mer å stole på svarene fra dem enn fra dere som bare kommer med påstander om at de ville valgt døden.

Skrevet

Utrolig kvalmende og nedlatende holdning.

hi

Skrevet

Nå må dere klare å skille på ting. Denne harmen blir tåpelig.

Skrevet

10:38 - Å? Hva er det jeg skal skille på? Utdyp gjerne.

hi

Skrevet

Til dem som måtte si det kan jeg si:

Min far var no-good, så da skulle vel jeg vært abortert?

Vel syke menneske,du er ikke god. Dine holdninger virker korttenkte, du er ikke særlig smart og dine tanker er langt over grensen for sosiopati....... Noe mer har jeg ikke å si for du får straff nok i at DU må leve med DEG selv, stakkars ynkelige menneske!

Skrevet

Tror du mener adoptert bort? Det erjeg helt enig i.

Dessverre skjer det i alt for liten grad.

Synes det er grusomt å tenke på alle de som har vokst opp med dårlige foreldre.

Synes Norge burde ha fått i gang en bedre ordning for å ivareta de små. Kan man ikke ha de samme kravene som for å adoptere for at man skal få beholde egne barn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...