Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 Jeg er gravid og er 37+5 uker på vei. For to dager siden, merket jeg en utvekst på ene kjønnsleppen. I går hadde denne nesten forsvunnet, men det hadde kommet en ny på den andre kjønnsleppen.. Hva kan dette være. Vil jo ikke ha dem der når jeg skal føde. Har vert litt usikker på om jeg kanskje har sopp. Så nå har jeg begynnt å smøre meg med canesten. Kan dette ha noen sammenheng?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 Hm tror ikke utvekster er vanlig ved sopp akkurat. Høres mer ut som kjønnsvorter
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #3 Skrevet 22. januar 2011 Tusen takk for svar:) Håper da virkelig ikke det er kjønnsvorter. Har aldri hatt dette før. Hvordan er det å føde med kjønnsvorter? Noen andre som har opplevd dette?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #4 Skrevet 22. januar 2011 Høres ut som kjønnsvorter- veldig vanlig at det slår ut i graviditet. Du må få det sjekket, for du må gi beskjed til jordmor om det hvis du har utbrudd under fødsel. "Kjønnsvorter har en tendens til å vokse under graviditeten og gi problemer under fødselen. * Hvis et barn blir smittet, kan det få kjønnsvorter i strupe og svelg. Det er dog ytterst sjelden, og kun noen få tilfeller er registrert." sakset fra http://www.doktoronline.no/wacms/print.wa2?DocumentId=1621
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå