Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 Hva er fundation (er det slik det skrives)?? Jeg bruker id. pudder, er det det samme? Og hvordan blir man kvitt rynkene rundt øynene? (Har veldig ømfintlig hud fortiden, og mener selv at rynkene skyldes tørrhet) Tåler svært lite av produkter, og funnet frem til at body shop tåler jeg
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 Foundation jevner ut ujevnheter i ansiktet og skal ha samme farge som huden din. Jeg bruker også ID, to ulike typer. Først en helt lys som bare matter ned, deretter en farget. Den fungerer som foundation. Kvitt rynkene blir du nok ikke men de kan mykes opp litt. Jeg bruker en øyekrem fra dermalogica. Veldig fornøyd med den. Vær forsiktig med pudder på rynkene. Det fremhever dem!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #3 Skrevet 22. januar 2011 id pudder er laget av mineraler. Personlig like jeg ikke dette så godt, da det inneholder Bismuth, noe som mange reagerer på (det er gift!). Prøv heller Jane Iredale sitt mineralpudder neste gang, det er 100 % natulig og jeg syns også det blir mindre sminket resultat av det. Det er viktig å vente en stund før du tar på pudder etter at du har tatt på fuktighetskrem. Prøv eventuelt Dermalogica sin treatment fountation, den er flytende og også veldig naturlig og mye bra ingredienser. Og ja, vær forsiktig med pudder på rynkene... Kjøp en god øyekrem og pass på fukten generelt i ansiktet.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #4 Skrevet 22. januar 2011 Tusen takk for svar:) Jeg har blitt mer og mer ømfintlig, kanskje det kan skyldes Id. pudderet?? Har brukt dette i 5år... Noen som vet om body shop har noe liknende? Ønsker ikke å prøve ut så mye nye merker (har nettopp blitt kvitt noe STORE tørre og SÅRE partier rundt øynene etter å ha testet ting som sku være så bra:(
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #5 Skrevet 22. januar 2011 Mange som har reagert på id. De sier det er så "rent" men det er det ikke. I USA blir de solgt via TV-shop. Lover deg at Jane Iredale er bra, jeg har også ømfintlig hud og reagerer ikke. har lest masse (og prøvd) om mineralsminke og dette er absolutt det beste. Bestill det på ebay så sparer du masse penger, de selger det via utvalgte hudpleiesalonger i norge så du kan sjekke farge der. det viktigste er vel hudpleien din og ikke nødvendigvis fountationen selv om dette også er viktig. Prøv en olje som heter angelique fra decleor, den er super mot tørr hud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå