Gå til innhold

Noen skolesekretærer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket trinn jobber dere på og følger dere mer eller mindre skolens ferier? eller har dere 4/5 ukers ferie?

Privat eller offentlig?

Takk for hjelpen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber ikke som det, men fikk tilbud om en slik jobb for en stund siden.

På den aktuelle skolen var dette en 70% stilling, men med fri i alle skolens ferier. Og fulle uker med fulle dager...

Skrevet

Åja, de gjør det sånn ja... husker du hvilket trinn det var? Virker så fristende å ha fri i skolens ferier når man selv har skolebarn, selv om det betyr 70% lønn...

Skrevet

Det varierer sikkert fra skole til skole. Dette var en ungdomsskole. Man er jo sekretær for hele skolen, ikke bare for enkelte trinn.

Jeg syns ikke det var fristende, jeg syns det var fælt. Vil jobbe 100% jeg. Det mest provoserende var vel at de prøvde seg med argumentet " du som har småbarn ønsker sikkert å jobbe redusert"...

Skrevet

Jeg mente om det var barne- ungdom-eller videregående skole. Jobber 100% i privat videregående skole i dag og trives godt, men blir vanskelig å få til feriene med skolebarn da jeg bare har fire uker ferie.

Skrevet

Ja, skjønner.

Ja, da burde du jobbet der jeg takket nei, da:) He he.

Men det med ferier er jo ganske vanlig å ikke ha fri til.. man går en del ned i lønn ved å jobbe så lite...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...