Gå til innhold

Ringtesten, tror du på den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøvde den på magen nå nettopp og den gikk i store sirkler.

Så har jeg lest en plass at du kan sjekke på håndleddet for å se hvor mange barn man får, først viste den jente. gutt, jente og gutt.

Jeg har jenta og gutten, så blir spennende å se om dette er jente som både det kinesiske fødeselskartet og ringtesten sier.

Nr 3 var ikke planlagt, men veldig velkommen. Og vi har bestemt oss for at 3 er mer enn nok, men nå skremte ringtesten meg siden den viser en til gutt etter denne :) Hehehe. Jeg torte ikke la den holde på mer i tilfelle den skulle fortsette ¨å spå barn, haha.

Tror dere på slike ting?

Kinesiske fødselskartet har stemt med begge mine andre barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa-a

Jeg tror på den! Sen har aldri tatt feil når jeg har spådd folk.

- Men, den kan vise feil kjønn over magen tidlig i svangerskaet. Etter 18 uke har den aldri vist feil etter mine forskninger.

- Over håndledd under graviditeten kan den vise bare tull...

Men ellers. Stemmer hver gang!

Til og med på min gamle bestemor med 10 barn!

Skrevet

min viste gutt, gutt, gutt, jente. jeg har en gutt. er gravid med nr 2. spennende :D

Skrevet

Kan man ta den på mannen sitt håndledd? Eller er det bare hos kvinner den fungerer på?

Skrevet

Etter dine "forskninger"?

Ringtesten, kinesisk fødselskart, plumbo, alt er bare tull. Alt har 50% sannsynlighet for å være riktig. Du kan like gjerne bruke en magic eight ball.

Skrevet

ta kron og mynt da :D 50% sikkert det også. lover hehe :)

Skrevet

Plumbo? Hva i alle dager gjør man med plumbo?

Skrevet

"Forskning", ja :) Du skulle bare ha visst hvor mange mennesker og gravide jeg har prøvd på.

Den fungerer på menn også ja.

En annen ting som er verdt å huske på er at den viser også aborter som skjer litt sent..

Synes det er betryggende at ringen viser det samme på meg og min mann ;) Gutt, jente, gutt ;)

Har btw en venninne som har en dine, mine, våre-familie.

Når de ble sammen hadde hun en gutt, han hadde to jenter.

Jeg spådde på dem:

Hun: gutt, gutt, jente gutt.

Han: jente, jente, gutt, jente, gutt

I dag har de 5 barn og nr 6 på vei, som btw er en gutt :)

Skrevet

Plumbo-testen er å tisse på et glass, GÅ UT, helle litt plunbo i. Blir blandingen gul/grønn-Jente. Rød/brun-Gutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...