Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 Jeg er her inne nå pga at jeg er i New York og her er klokka bare halv ti på kvelden .
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #3 Skrevet 22. januar 2011 Ja si det. Det lurte igrunn jeg også på da jeg akkurat tittet på klokken og så hvor mye den faktisk var . Nattinatt!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #4 Skrevet 22. januar 2011 Jeg la inn et innlegg ang dattern min som ikke er helt i form, og håpet på noen svar
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #5 Skrevet 22. januar 2011 Klare ikke å sove. Da jeg kikket på klokken for 5 min. siden, fant jeg ut at det nytter ikke å prøve å sove for må uansett stå opp om 3 timer for å gå på jobb.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #6 Skrevet 22. januar 2011 Jeg er gravid og sliter skikkelig med søvn. Sov kun 2 timer forje natt, og har enda ikke sovet siden da. Men fins ikke trøtt og blir liggende å vri meg og irritere meg over mannen som snorker. Og jeg er bare i 1 trimester. Har i alle mine svangerkap slitt med søvn om natten. De gangene jeg sover 1 time eller 3 på dagen sover jeg som en liten baby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå