Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 Dattern min ble dårlig natt til forrige søndag, kaster opp MYE denne natten, men var i fin form utover søndagen. Høyt og lavt som en normal 4 åring. Løs i magen. Fin hele mandagen, kaster opp sent på kvelden mandag, 3 ganger. Fin hele tirsdag og onsdag. Hun kaster opp igjen sent onsdag kveld. Hun har vært hjemme/inne hele uka, unntatt noen turer ute her sånn at vi har fått litt frisk luft. God almenntilstand, spiser og drikker godt. Nå fikk jeg sms av pappaen hennes, hun er hos han i helgen. Nå har hun kastet opp igjen, over hele senga, og seg selv Hun var på do i efta (fredag) og var da ikke løs i magen. Så står hun opp rundt midnatt, og er kjempeløs i magen, men sovner igjen, ikke smerter,men våkner altså igjen i 2 tiden og kaster opp. Jeg ringte legevakten i stad for å spørre om dem har hatt tilfeller med omgangssyke som har vart så lenge, men det var svært sjelden sa hun. På nettet står det at det KAN vare opp til en uke (Noro viruset) men det er jo så sporadisk dette synes jeg. På mandag morgen skal jeg ringe legen min. Jeg vil få tatt noen prøver av henne. Jeg tenker mat allergi, selv om hun ikke har fått noe annet nå enn før. Man kan vel utvikle matallergi. Noen som har opplevd dette før? Jeg kan ikke si jeg liker dette, selv om formen er grei. Er jo ikke normalt at maten kommer opp igjen annenhver dag. Jeg vil ha datteren min frisk!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #3 Skrevet 22. januar 2011 Er det virkelig ingen med barn her som har hatt omgangssyken eller noe lignende som kan svare på dette?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #4 Skrevet 22. januar 2011 Nei, det er nok viktigere å diskutere utroskap, og snakke dritt om mannen enn å hjelpe noen som faktisk trenger litt råd eller veiledning ang sykdom og barnet sitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå