Gå til innhold

Avent steriliator-se her


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har hatt probemer med avent dampsterilisatoren etter rensing?

Det er 2 gang den bli ødelagt. Jeg har fulgt bruksanvisningen HELT, men etter rensing så er det MYE smuss i bunnen og det ser ut som selve "grillen" er ødelagt...tør ikke bruke den nå..i tilleg suger den opp ALT vann og det skal den ikke gjøre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er litt smuss i min så og si hele tiden.

 

Hva har du renset den med da?

Skrevet

Kjekt med mikrobølgeovnsterilisatoren. Her ikke hatt noen problemer med det.

Skrevet

Jeg har begge deler og sterilistoren er mye bedre, enklere og har mye bedre plass enn mikro-sterilisatoren, jeg kommer aldri til å gå tilbake til mikro-sterilisatoren.

 

14:16

Skrevet

Sånn er min også. Har fulgt bruksanvisningen og renset med pulveret som fulgte med (sitronsyre?) Trodde kanskje det skulle være sånn eller kom av at vi har mye kalk i vannet.

Skrevet

14:34:

 

hvordan er den "grillen " ut nedi?Vi lyste med lommelykt ned imellom der og den så brent ut....og når vi fyller på med 90 m lvann kommer det bare kanskje 5-10 ml vann ut etter koking...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...