Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 noen som har hatt probemer med avent dampsterilisatoren etter rensing? Det er 2 gang den bli ødelagt. Jeg har fulgt bruksanvisningen HELT, men etter rensing så er det MYE smuss i bunnen og det ser ut som selve "grillen" er ødelagt...tør ikke bruke den nå..i tilleg suger den opp ALT vann og det skal den ikke gjøre...
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 Det er litt smuss i min så og si hele tiden. Hva har du renset den med da?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #3 Skrevet 22. januar 2011 Kjekt med mikrobølgeovnsterilisatoren. Her ikke hatt noen problemer med det.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #4 Skrevet 22. januar 2011 Jeg har begge deler og sterilistoren er mye bedre, enklere og har mye bedre plass enn mikro-sterilisatoren, jeg kommer aldri til å gå tilbake til mikro-sterilisatoren. 14:16
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #5 Skrevet 22. januar 2011 Sånn er min også. Har fulgt bruksanvisningen og renset med pulveret som fulgte med (sitronsyre?) Trodde kanskje det skulle være sånn eller kom av at vi har mye kalk i vannet.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #6 Skrevet 22. januar 2011 14:34: hvordan er den "grillen " ut nedi?Vi lyste med lommelykt ned imellom der og den så brent ut....og når vi fyller på med 90 m lvann kommer det bare kanskje 5-10 ml vann ut etter koking...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå