Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 NINA SIN STATUS øl, altså! ♥ ANNA SVARER: øl er bra på en fredagskveld! NINA: vil påstå at jeg liker øl uansett kveld! Er nok blitt litt avhengig.... ♥ ANNA: jeg også......! Tror faktisk det ligger til familien! ♥
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 Vi jenter spiller et spill. Vi ønsker å gjøre noe spesielt i Facebook for å få bevissthet om brystkreft. Det er så lett at jeg vil du skal bli med oss å få denne til å spre seg! I fjor var det å skrive fargen på bh`n du hadde på deg i FB statusen ... og den fikk menn til lurer i dagevis hvorfor jentene hadde farger (tilsynelatende tilfeldig) i status vår. I år det har å gjøre med våre kjærlighet relasjoner. Med andre ord, i dette øyeblikk, noe som drikkes som representerer din sivilstatus. Alså : tequila: Jeg er en singel kvinne rum: Jeg er en touch og gå kvinnen champagne: Jeg er en forlovet kvinne redbull: Jeg er en kvinne i et forhold øl: Jeg er en gift kvinne vodka: Jeg er den "andre" sprite: Jeg er en kvinne som ikke kan finne den rette mannen whiskey: Jeg er en singel kvinne, men med venner som ikke vil slutte fest brennevin: Jeg er en kvinne som ønsker hun var singel. gin: Jeg er en kvinne som ønsker å gifte seg Nå er alt du trenger å gjøre å skrive ned svaret for din situasjon i FB status (ikke svar på denne e-posten, bare sette det i statusen din). Også, klippe og lime inn denne meldingen og send den til alle venninnene som en melding. Det forrige Spillet nådde nyhetene. Klarer vi det med denne også ? La oss vise hvor kraft fulle vi kvinner er!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #3 Skrevet 21. januar 2011 Hva faen gjør det for de med brystkreft liksom?!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #4 Skrevet 21. januar 2011 Vi jenter spiller et spill. Vi ønsker å gjøre noe spesielt i Facebook for å få bevissthet om brystkreft. Det er så lett at jeg vil du skal bli med oss å få denne til å spre seg! I fjor var det å skrive fargen på bh`n du hadde på deg i FB statusen ... og den fikk menn til lurer i dagevis hvorfor jentene hadde farger (tilsynelatende tilfeldig) i status vår. I år det har å gjøre med våre kjærlighet relasjoner. Med andre ord, i dette øyeblikk, noe som drikkes som representerer din sivilstatus. Alså : tequila: Jeg er en singel kvinne rum: Jeg er en touch og gå kvinnen champagne: Jeg er en engasjert kvinne redbull: Jeg er en kvinne i et forhold øl: Jeg er en gift kvinne vodka: Jeg er den "andre" sprite: Jeg er en kvinne som ikke kan finne den rette mannen whiskey: Jeg er en singel kvinne, men med venner som ikke vil slutte fest brennevin: Jeg er en kvinne som ønsker hun var singel. gin: Jeg er en kvinne som ønsker å gifte seg Nå er alt du trenger å gjøre å skrive ned svaret for din situasjon i FB status (ikke svar på denne e-posten, bare sette det i statusen din). Også, klippe og lime inn denne meldingen og send den til alle venninnene som en melding. Det forrige Spillet nådde nyhetene. Klarer vi det med denne også ? La oss vise hvor kraft fulle vi kvinner er!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #5 Skrevet 21. januar 2011 og hva har dette med brystkreft å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #6 Skrevet 21. januar 2011 til anonym 23:58: champagne: Jeg er en engasjert kvinne engasjert? er jo forlovet som skal stå der, hehe
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #8 Skrevet 21. januar 2011 FY FAEN JEG HATER DET PISSET HER!!!! HVA FAEN HAR DETTE MED BRYSTKREFT Å GJØRE? STIKK OG BRENN!!!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #10 Skrevet 21. januar 2011 hei på deg din lille sei. jeg kunne bare forklare hva det med ølen var, men kan ikke forklare hva det har med brystkreft å gjøre. ikke jeg som har laget den
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #11 Skrevet 22. januar 2011 Jøss! Etter å ha satt den der på Facebook-siden min, kjente jeg hvordan kreften forsvant ut av kroppen! Hallelujah!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå