Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Jeg bruker. Fuktighetskrem Foundation Eyeliner Mascara Og til slutt til rogue eller solpudder.. Til fest bruker jeg også mer eyeliner og øyenskygge... Trenger tips til noen gode merker også
2 små og en undulat Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 Til hverdags bruker som oftest mineralpudder og solpudder. Mascara hvis jeg skal pynte meg litt og skal jeg på noe spesielt bruker jeg dette + øyenskygge og eyeliner.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #3 Skrevet 21. januar 2011 Bruker akkurat det samme som deg faktisk. Også farger jeg øyenbryna litt. Fuktighetskrem - md formulations Foundation - Guerlain aqua (for tørr hud) Mascara - dior Eye brow - dior Rouge - chanel også bruker jeg øyenskygger fra chanel, når jeg har god tid eller skal pynte meg
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #4 Skrevet 21. januar 2011 jeg bruker også sminke hver dag. har akkurat begynt med noe nytt. Kjøpte bobbie brown concelar og bruker det på ujevnheter og kviser og ID bare mineral foundation og maskara har aldri klart å bruke eyeliner selv, men syntes det er fint på andre. men bobbie brown er min nye favoritt nå. Har bra omtale
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #5 Skrevet 21. januar 2011 Om jeg skal på jobb (jobber i barnehage) bruker jeg: - foundation - consealer - mascara - øyenbrynsmascara + blyant (har usammarbeidsvillige øyenbryn) - blush Om jeg skal på skolen/shopping/besøk bruker jeg: - Foundation - consealer - mascara - øyenskygge - øyenskygge-primer - kajal og eyeliner - øyenbrynsmascara + blyant - blush Skal jeg på fest så øker jeg bare litt mengde på det som er listet overfor Er jeg hjemme, eller bare skal på butikken bruker jeg ikke noe. Er veldig glad i sminke, og synes det er gøy å sminke meg, men bruker sminke med "omhu", ser an anledningen.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #6 Skrevet 21. januar 2011 00:00 her igjen, så du spurte etter merker også Merker jeg bruker er: Øyenskygge - coastal scents og nyx Øyenskygge-primer - urban decay primer potion mascara - hva enn de har på tilbud på cubus/H&M (synes ikke det er noe forskjell på mascaraer) eyeliner - våtliner fra Maybelline (Har brukt fast i 6 år nå) kajal - urban decay øyenbrynsting - H&M blush - maybelline, coastal scents foundation - tikei og glominerals
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå