Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Etter litt drikking får jeg sykt vondt i hodet og føler meg helt borte.. Hva i huleste..?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 Min teori er: Du er sliten. Kroppen vil ikke ha alkohol. Den vil slappe av/sove!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #3 Skrevet 21. januar 2011 jo.. Akkuratt det at jeg er sliten, det veit jeg.. Men virker jo ikke når kroppen på en måte "stritter" imot når jeg prøver å sove.. klarer bare ikke å slappe av.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #4 Skrevet 21. januar 2011 Og alkohol hjelper ikke på noen som helst måte. Den bare forverrer det kroppen sliter med! Hvis du får hodepine av alkoholen ville jeg satt den fra meg, pakket meg godt ned i sofaen med dib og lagt meg om en halvtime. Om du sliter lenge med å få sove, tar du deg en tur til legen for å få ordnet opp i det.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #5 Skrevet 21. januar 2011 På noen få måter, så... Ingen måter legen kan få ordna opp i dette. sykt lei av leger..
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #6 Skrevet 21. januar 2011 Hvorfor skal ikke legen kunne hjelpe deg? Leger kan da litt av hvert om søvnproblemer.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #7 Skrevet 21. januar 2011 Fordi det er vanskelig å tro dette bare har noe med søvnproblemer. Er på en måte ikke verdt å prøve..
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #10 Skrevet 21. januar 2011 Man kan definitivt få hjelp for angsten sin. Det kan ta tid, og man må kanskje bite i det sure eplet og vurdere medikamenter, men det er det vel verdt for å få det bedre? Jeg har vært der selv. Jeg sliter enda med søvnen, men alt jeg før sleit med er MYE bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå