Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Det er så mange tråder her om finn og håpløse annonser med enda værre priser så jeg tenkt å lufte et salg her før jeg eventuelt legger det ut. Jeg kjøpte en OTH tvillingvogn brukt på finn i 2009. Betalte da 5000 for vogna. Den er veldig fin, ikke falmet og utslitt på noe som helst måte. Vi har kanskje brukt den 20-30 ganger (behovet var ikke så stort om først antatt). Nå vil jeg selge den igjen. Blir den å finne på dib under nok en håpløs finn annonse dersom jeg legger den ut for 3000? Noen forslag til pris i tilfelle?
lillespirenmin Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 3000 hørtes fint ut det:) Så lenge vognen er fin som du sier, så er det nok ikke noe problem å få solgt den. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #3 Skrevet 21. januar 2011 For det første bør inge vite at du har kjøpt den brukt, for det andre er det god andrehånds (og tredjehånds ;-) verdi på vognen, så jeg hadde satt den ut til 4000,- hvis den er like hel og fin og ikke solbleket osv, Så har kjøper litt prutemonn også, det vil man gjerne ha ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #4 Skrevet 21. januar 2011 3000 for en oth tvillingvogn som er pent brukt tror jeg på ingen måter du kommer til å få problemer med å få solgt.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #5 Skrevet 21. januar 2011 jeg vil si at 300 er et lite kupp om man får en pen oth tvilling vogn =)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #6 Skrevet 21. januar 2011 Takk for svar:) Jeg ser at OTH tvillingvogn nå selges uten den stangen i midten av vognen, slik at tvillinger nå kan ligge i samme bag. Den vi har er delt med en stang på midten, så den må ha to bager i tilfelle. Vet ikke når de nye modellen kom, men vogna vår er da "av eldre modell", men jeg prøver på 3000. Takk igjen! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå