Gå til innhold

Finn og salg av vogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så mange tråder her om finn og håpløse annonser med enda værre priser så jeg tenkt å lufte et salg her før jeg eventuelt legger det ut.

Jeg kjøpte en OTH tvillingvogn brukt på finn i 2009. Betalte da 5000 for vogna. Den er veldig fin, ikke falmet og utslitt på noe som helst måte. Vi har kanskje brukt den 20-30 ganger (behovet var ikke så stort om først antatt). Nå vil jeg selge den igjen.

Blir den å finne på dib under nok en håpløs finn annonse dersom jeg legger den ut for 3000? Noen forslag til pris i tilfelle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3000 hørtes fint ut det:)

Så lenge vognen er fin som du sier, så er det nok ikke noe problem å få solgt den.

Lykke til!:)

Skrevet

For det første bør inge vite at du har kjøpt den brukt, for det andre er det god andrehånds (og tredjehånds ;-) verdi på vognen, så jeg hadde satt den ut til 4000,- hvis den er like hel og fin og ikke solbleket osv, Så har kjøper litt prutemonn også, det vil man gjerne ha ;-)

Skrevet

3000 for en oth tvillingvogn som er pent brukt tror jeg på ingen måter du kommer til å få problemer med å få solgt.

Skrevet

jeg vil si at 300 er et lite kupp om man får en pen oth tvilling vogn =)

Skrevet

Takk for svar:)

Jeg ser at OTH tvillingvogn nå selges uten den stangen i midten av vognen, slik at tvillinger nå kan ligge i samme bag. Den vi har er delt med en stang på midten, så den må ha to bager i tilfelle.

Vet ikke når de nye modellen kom, men vogna vår er da "av eldre modell", men jeg prøver på 3000.

Takk igjen!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...