Gå til innhold

Hvordan vet man om ettåringen har micropenis?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og hvor liten skal den ikke være?

Skrevet

åååååå vær så snill å si at dette er en spøk??

Skrevet

Er det ikke litt tidlig å tenke på om en ettåring har micropenis...????

Skrevet

Hahaha tipper dette spm kommer fra en bekymret pappa

Skrevet

Det var ei her inne før som hadde en gutt med mikropenis, og hun hadde fått beskjed ved fødselen. Så det må da være ett eller annet spesielt.. Du får heller google det og lese litt om det. Behandlingen er omfattende og sannsynligvis blir den aldri helt normal. Det fine er at disse guttene skal leve i framtiden og kanskje det skjer noen medisinske framskritt på den tiden.

Skrevet

Hei.Jeg har en gutt med mikropenis:( Han har veldig liten tiss.Er så bekymret for mobbing etterhvert.forferdelig.Hans tissemann er 2,5 cm i erigert tilstand.

Skrevet

Til dere som tror dette er en spøk; skam dere!! Det er faktisk noe man som mor bekymrer seg om fra barna er små, man ser tydelig at noe ikke er som det skal, og vil ikke at de skal plages med dette senere.

Til 23:25, hvor gammel er sønnen din, og når fant du det ut?

HI

Skrevet

Selvfølgelig bekymrer man seg for slikt som mor/far. Mine bekymringer hittill som mor i 10 år har bla. handlet om alt fra tykkelse på håret til min datter, til kreftdiagnoser som det heldigvis ikke var, død og total elendighet, og til størrelsen på penis hos min sønn. Nå faller han ikke under definisjonen micropenis, men noen kjempe blir han nok aldri. Og hvorfor bekymrer man seg? Fordi man vil barna sine vel og dersom man skuer problemer der framme i horisonten, så gjør man seg sine tanker. (uff, håper ikke hun vil få komplekser med det tynne håret, uff, håper han ikke får komplekser med den lille mellom bena osv) Og selvfølgelig nevner man det ikke for barnet, men man gjør seg sine tanker for man vet hvordan verden fungerer og hvor utseendefiksert den er.

Til deg hi, dersom du ikke allerede har googlet det du spør etter så er den en link her. Ta han event. med til fastlegen og forhør deg der. Hormonbehandling og annen behandling kan vurderes for å forbedre den litt.

http://en.wikipedia.org/wiki/Micropenis

Skrevet

De så det ved fødsel at det var noe galt.han har fått testo gel uten at det har virket og legene har bestemt at de ikke vil ta hormonbehandling på han.Får bare håpe han ikke vil bli så plaget med dette.Barn kan være slemme..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...