Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Hei..vi skal søke lille prinsessen vår inn i barnehage fra høsten av og skal flytte til Olsvik i Bergen. Har funnet ut at disse to er de nærmeste barnehagene. Er det noen erfaring med disse? evt andre barnehager i området som jeg ikke har klart å "finne"? Takk for hjelpen.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 Kan anbefale Olsvikfjellet barnehage (Vappus bhg). Der er det flinke folk som jobber og de har et flott uteområde. Norheim kjenner jeg ikke mer til enn at de har et ganske begrenset uteområde og ligger inneklemt med mange blokker på ene siden og rekkehus på den andre. En venninne av meg jobbet der en liten stund (noen år siden) og sa at det var mye gjennomtrekk og dårlig arbeidsmiljø der. Grøntulien vet jeg ikke noe om i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #3 Skrevet 21. januar 2011 Ok.. takk for svar. Den har jeg ikke funnet. Jeg må finne ut hvor den ligger. Men har inntrykk av at Vappus har mange barn og lite voksne i sine barnehager? Det gjelder kanskje ikke for denne? Godt å vite der er flere i området.. Flere?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #4 Skrevet 21. januar 2011 Jeg har hatt begge mine i barnehagen og jeg har aldri hatt grunn til å klage. Hyggelige, kompetente voksne og glade og trygge barn http://www.vappus.no/barnehagene.aspx?kid=12
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #5 Skrevet 21. januar 2011 Ok. Takk for linken. Dette såg jo spennende ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå