Gå til innhold

Hvorfor er det ekkelt at noen onanerer i solarium??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere ikke at hotell-senger o.l rundt om er brukt til ulike aktivieter? Er det mer ekkelt å ligge i et solarium etter noen har onanert der enn å ligge på en madrass hvor noen har onanert/hatt sex på?

Solariumet er da tross alt hard plast mens i madrasser trekker alle kroppsvesker godt inn og blir liggende der;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For på hotell får du ivertfall nytt laken før du sjekker inn....Man ligger trosalt ikke rett på madrasser:)

Skrevet

På hotell får du nytt laken ol. før du sjekker inn...Du ligger trosalt ikke rett på madrassen:)

Skrevet

Jo men et solarium vasker en jo. Det gjør man ikke med madrasser og når folk spruter oppå et laken så trekker det jo ned i madrassen. Iallfall gjør det det når jeg spruter...;-)

Skrevet

Men du ligger fortsatt på et reint laken;)

Skrevet

Og en spriter solariumet ;-)

Ser ikke den store forskjellen jeg...

Skrevet

når du spruter?

mann eller?

visste det var noen ekle griser her inne

Skrevet

Hehe... neida, jeg er jente og ja, jeg spruter. Og også når jeg er på hotell ja ;-)

Kall meg gjerne ekkel gris men jeg nyter å ha sex og da er det en "bivirkning", en veldig deilig bivirkning :-)

Skrevet

Jeg lurer på hvilken fordeler det er ved å onanere i solarium, siden det er et diskusjonstema i det heletatt?

Høres bare ubehaglig ut, og jeg hadde blitt noe nervøs for at høna skulle ha blitt svidd..

Skrevet

Stakkars 23:37.. Har du aldri sprutet før? Da synes jeg nemmelig synd i deg, for dette er noe de fleste menn tenner på! Det er vel det som kalles for squirting!

Skrevet

æsj det hørtes ekkelt ut. virkelig disgusting

Skrevet

Jeg spruter sånn når jeg kommer så jeg vasker bare solariumet med mine vesker etter bruk :P

Skrevet

Ja kan ikke skjønne at noen syns dette er ekkelt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...