Gå til innhold

Vet at mannen min har vært utro:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han møtte ei dame på byen når han var på jobb, hun viste interesse for han og ga mannen min telefonnummeret sitt. Han ble så nyskjerrig på denne damen at han ringte henne et par dager etter på. Det endte i at de møttes inne i "skogen" et sted, på en parkeringsplass og hun sugde han. Dette skjedde etter alt jeg vet 2 ganger i løpet av 2-3 uker. Han gjorde ingen ting med henne (etter hva han sier til meg).

Han var ikke rak nok i ryggen til å fortelle dette til meg selv. Fant det tilfeldig ut når jeg tok telefonen hans når den pep (altså fikk en melding tidlig på morgenen når han lå sammen med sønnen vår inne på hans rom) Jeg var gravid og lå på vårt rom, og gikk inn til dem for å "kose" litt med dem en lørdagsmorgen. Da ble hele livet vårt snudd på hodet. Trodde det skulle klikke for meg, og ser den meldinga hun skrev for meg i hodet 100 ganger, og ikke minst det han svarte.

Noen sier: 1 gang utro alltid utro, og dette gnager selvfølgelig. Dette er nå ca 6 år siden og vi er gift og har fått enda et barn.

Denne damen var også gift og hadde barn......fysj.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÆSJ! Hater utro mannfolk!

Skrevet

Hi her.

Hater det egentlig veldig selv. Men så dum som jeg er, er det ingen andre enn meg og han som vet om dette av venner og familie. Dette er fordi jeg vil skåne han (hørt noe så dumt egentlig) Alle tror han er verdens snilleste og en mann som gjør alt for familien. Fordi det er egentlig slik han er bortsett fra dette sidespranget.

Skrevet

Så primitivt... tror ikke den dama ville møtt opp i skogholtet bare for å tilfredsstille ham? Er vel ikke vanlig det?

Skrevet

Hi her.

Kan si meg så enig så enig. Dette får jeg vel egentlig aldri svar på, da han sier at det var det som skjedde gang på gang. Altså lyger han eller forteller sannheten. Bare det å tenke på at han liksom skulle jobbe overtid den kvelden (egentlig ferdig kl 22, men var vel ikke hjemme før rundt 24) Jeg lå hjemme i senga vår og "sov" med barnet hans i magen og en sønn inne på sitt soverom og der drar han for å møte en annen dame?? Er jo helt absurd.

Skrevet

he he... Dette høres jo helt idiotisk ut. Enig med hun som skriver at hun ikke tror dama bare tilfredsstilte ham. Hvorfor skulle hun gi tlf. nr. til en mann for at han skulle kunne ringe når han ville bli sugd. Hvis ikke denne tråden er tull så må du våkne opp dame!!!!!!!!!!

Skrevet

Æsj, æsj, æsj!!!!

Har du virkelig tilgitt han for dette? Og hvordan klarer du å holde det skult for gode venner?

Skrevet

Hi her.

Jeg har ingen peiling på hva hun mente med dette, men var jo tydelig interessert i noe siden hun ga han tlf. sitt. og ikke minst en tosk jeg er sammen med som ringer og ikke minst møter henne.

Hva jeg velger å tro på eller ikke er jo sånn sett egentlig det samme, men ja jeg har tilgitt han da jeg mener barna mine fortjener det. (dum mener nok mange, men jeg elsker denne mannen)

Skrevet

Hi her.

Jeg har tilgitt han for dette, selvom det er vanskelig til tider, og JA har klart å holde dette skjult faktisk da det aldri er noe tema i vår vennegjeng. Tror ikke det er noen som kan tenke seg at han har gjort noe så dumt, da han er verdens snilleste og gjør alt for meg og barna.

Skrevet

Hvordan kan du elske en mann som velger å såre deg så mye. Ikke bare har han gjort en tabbe, han har gjort den FLERE ganger med denne dama. Jeg kan skjønne at du velger å bli i forholdet, men hadde jeg vært deg hadde jeg aldri kunnet tilgi noe sånt!

Skrevet

Hi her.

2255...det er vanskelig å svare på det du spør om der. Jeg bare elsker denne mannen og tenker at han hadde vel en grunn da til å gjøre dette mot meg:( Kanskje jeg ikke ga han nok oppmerksomhet under graviditeten etc. (mener ikke at det er grunnlag til å være utro altså).

Spurt han flere ganger om hva som fikk han til å gjøre det etc, men da sier han bare vet ikke. Vet ikke hva jeg tenkte på etc.

Skrevet

ar han gjort skikkelig opp for dette da? Ved å være ekstra snill med deg, prioritere deg og familien, og aldri gi deg grunn til å tvile på ham igjen?

Skrevet

Hi her.

Det som er, er at han alltid har vært snill mot meg, altså før og etter dets om skjedde. Har så klart lagt seg langflat og har gråtet sine sørgmodige tårer. Vært livredd for å miste meg etc.

Han gjør så og si alt for meg, kunne ikke hatt en snillere mann sånn sett!. Han prioriterer alltid meg og familien vår. Aldri så og si ute på gutteturer etc, fordi han vil være hjemme samme med oss når han ikke jobber. Jeg har aldri følt grunn til å tvile på han igjen. Lar alltid mobilen ligge fremme, eller har skrudd den av når vi er sammen, ikke slik som i den perioden han var utro alltid hadde tlf. i lomma etc.

Skrevet

Men du HI

Min mann er også verdens snilleste, alltid hjemme, skjuler ingenting, er nesten flinkere med barna våre enn jeg er..men om han hadde vært utro så hadde jeg ikke tilgitt han bare for å være snill?!

Det er jo respektløs det han har gjort..spesielt når DU var gravid med barnet hans! Det må være det værste..

Utroskap er sånn sett utilgivelig synes jeg, men det er klart hvis man lever i et dårlig forhold uten nærhet osv osv...men når du er gravid og ellers elsker mannen din og han gjør slikt?!

Nei...huff..

Skrevet

Hi her.

Vet dette er fullstendig respektløst og hadde aldri trodd at han kom til å gjøre dette mot meg. Når jeg da valgte å fortsatt være sammen med han kan jeg ikke bære for mye "nag" til han fortsatt altså 6 år etter. Jeg hadde aldri klart å være utro mot han. Det er mange som tror at dem aldri kunne tilgitt utroskap og som aldri har trodd at mannen/damen kan være utro mot dem og dette skjer så, tror man må være oppi det før man kan uttale seg så meget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...