Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 For all del, er ikke solskinn og sukkerspinn selv -men det stopper meg ikke fra å irritere meg grenseløst over enkelte ting: - Han kan aldri sette noe INN i oppvaskmaskinen, han tror alt hører hjemme oppå kjøkkenvasken. - Han inbiller seg at skittentøy på magisk vis flyr inn i vaskemaskinen, tørketrommelen og tilbake i skapet sitt. - Han lager middag en av sju dager hjemme og mener han burde få en medalje, eller iaffal en blowjob for innsatsen. - Han har langt hår, og greier gjennom det en gang i lysåret. Men kan finne på å kommentere dersom jeg ikke har hatt en runde med slettetanga en dag. - Skoene mine hører hjemme i skohylla, mens han skal helst ligge midt på gulvet. Således hører jakka mi hjemme på knaggen, mens han hører hjemme på kjøkkenbordet, benken, eller i senga. -Han skal ikke vaske bikkja, plukke opp etter den, trene den eller ta den til dyrlegen. Det er derimot hans jobb, ene å alene, å gi den godterier, mat og ta den inn og ut av bilen(hvilket den eeelsker). Hva med dere jenter, er det noe dere irriterer dere grønn over?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 Vi kvinner har nå en tendens til å ta ut igjen det som mannen har satt inn i oppvaskmaskin eller vaskemaskin ;-) Da jeg ble sammen med mannen min oppdaget jeg at det var forkullede rester inni steikeovnen hans. Jeg vet nå hvorfor - han bruker ikke ildfaste former for å slippe og vaske dem, istedet plasserer han kjøtt og fisk på et bakepapir oppå ei rist. Så dermed må jeg vaske steikeovnen ganske ofte! Forøvrig interessant at samboeren din "hører hjemme på kjøkkenbordet, benken, eller i senga."
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #3 Skrevet 21. januar 2011 Hehe, hanSSS da:) Samboeren min har da klart det helt fint selv, før jeg flytta inn - men nå går det bare ikke an å sette ting inn i oppvaskmaskinen!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #5 Skrevet 21. januar 2011 Tror nok at mann tro at alt må innom kjøkken benken før det settes inni i en maskin. Her havner også det meste på benken før det settes inni maskina, men han setter det inn selv etter en stund!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå