Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Mere rundt klitoris liksom. Er det årer og sånt som ikke får plass lengre? Baby har ligget i hodeleie siden uke 31 og lå godt nede i bekken sist jeg var hos jm, så jeg syntes det er rart jeg kjenner slik nå? Har vart siden ca 13 i dag. Kommer i tak, kombinert meg vondter rundt hoftene på begge sider.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 Modningsrier? Eller kan være kynnere som så går over i rier, da...
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #3 Skrevet 21. januar 2011 Kjennes modningsrier slik ut? Som press/knivstikk rundt klitoris? De takene rundt hoftene kan være bekkenet mitt som tuller som vanlig, så de ser jeg ikke på som noen rier enda.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #4 Skrevet 21. januar 2011 Jeg hadde knivstikk som du kaller det i skjeden (livmortappen), og diffuser vondter ellers i lår, hofter, rompe og ellers litt rundt omkring et par uker før forrige fødsel. Men kjenner du noe som helst inni skjeden da? For det har vel gjerne sammenheng, tror jeg...
2 små og en undulat Skrevet 21. januar 2011 #5 Skrevet 21. januar 2011 Dette hadde jeg også mye av på slutten av svangerskapene. Jordmor sa til meg at fosteret begynte å bli stor og at det presset mer og mer nedover. Altså er det nedpress du kjenner. Når det var på det verste med slike "kniver" i underlivet trodde jeg nesten babyen var på vei ut, hehe.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #6 Skrevet 21. januar 2011 Kun når jeg reiser meg opp...da presser det nedover i skjeden, og presser på i rompa på en måte? Stikker litt rundt analåpningen også liksom.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #7 Skrevet 21. januar 2011 Hehehe...Akkurat slik jeg kjenner det. Må stoppe opp og putte hånden under "tissen" fordi jeg er redd hun kommer ut Rar, den kroppen
2 små og en undulat Skrevet 21. januar 2011 #8 Skrevet 21. januar 2011 Hehe! Akkurat sånn ja, måtte liksom kjenne etter. Det kan være ubehagelig og litt skummelt, men det er heldigvis ikke farlig og veldig normalt;)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #9 Skrevet 21. januar 2011 Sikkert nedpress. Som om ungen nesten detter ut, liksom... Men det er jo noen kilo som ligger der og bruker all sin tyngde og det må jo merkes på ett eller annet vis:-) He he, gled deg over at du snart er ved veis ende og at du er i en fase der graviditeten virkelig sier fra ;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå