Gå til innhold

Masse hvitt utflod....slimpropp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ser denne slimproppen ut egentlig? Er nå i uke 37 og er alene hjemme uten bil! Sikkert derfor jeg blir stresset og spør om dette, men hva er all den hvite utfloden? Har ikke hatt så mye av det før nå?

Sorry formuleringa, men er litt stressa!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta d med ro, d er ikke slimproppen. Den er skikkelig blank og seig (kjukk). Er normalt med økende utflod mot slutten av sv. skapet. Lykke til!

Skrevet

Det kan være det. Ikke vær redd, det kan alltid komme noen å hente deg (ambulanse). Min slimpropp var masse blankt / hvitt slim.. Seigt.. Som hvite / blanke blodårer :s

Skrevet

Jeg synes heller ikke det høres ut som slimproppen. Slimproppen er mer som seigt snørr...

Skrevet

normalt med økt utflod på slutten, vær bare litt obs på det om utfloden er klumpete og hvit, kan være første tegn på sopp infeksjon, fikk det selv her, startet slik, og 2 dager etter startet det å klø og ble hovent. Sier ikke at det er det du har, sier bare at det kan være greit å "kjenne" litt etter de førstkommende dagene, er ikke behagelig.

Skrevet

Ok. Takk, jenter. Prøve å ta det litt med ro nå, for nå føler jeg at jeg sitter å kjenner etter tegn på rier, og jeg føler at det er noen tak rundt hoftene. Men det er sikkert psykisk. Håper mannen kommer hjem med bilen snart, så jeg får roet meg ned. Baby ligger i seteleie, jeg har ødelagt bekkken etter en trafikkulykke for mange år siden, og jeg har keisersnittdato om 1 uke. Typisk hvis noe skjer i dag.....!

Skrevet

Kjenner følelsen!

Hadde planlagt ks en uke før termin pga noe av det samme som deg, og var ganske nervøs for at fødselen skulle starte de siste ukene. Og tror du ikke mannen min klarte å brekke benet tre uker før ks, så han ikke var kjørbar. Mannfolk altså;) Uansett, ikke noe barn før tiden her, selv om kynnerene ble sterkere og sterkere mot slutten.

Men hvis du føler at noe starter, så legg deg ned på sengen og ring etter en ambulanse. Det kommer nok til å gå så bra uansett skal du se!

Lykke til i tiden som kommer:)

Skrevet

Såpass ja! Hehehehe. Typisk at de mannfolka skal røre det til sånn i siste liten ;) Neida. Mannen min er på jobb, men får ikke tak i han, så jeg er like langt. Men jeg kjenner sikkert når fødsel er ordentlig igang, g da får jeg bare gjøre som du sier...legge meg ned og ringe bæbu. Men hva er oddsene for at noe skal skje i dag? Typisk min flaks da, men...

Ja, ja. Takk for lykkeønskningene. De tar jeg absolutt med meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...