Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Jeg er i følge mitt regnestykke bare 10+2 i dag. Men tidligere i dag hadde jeg skikkelige fiskesprell både oppi og nedi magen. Hvordan i huleste er dette mulig??? Det er ikke luft. Kjentes nesten ut som det samme som når man får leemuss på øye. Begynner å spekkulere på om jeg egentlig er lengere på vei enn det jeg er..hmmm Noen som har erfart dette så tidlig eller vet noe om det??? Dette er jo helt syyykt...
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 Det er nok altfor tidlig å kjenne spark i uke 10, men det er jo annerledes å kjenne bevegelse. Når barnet beveger på seg, så kommer det jo borti endel "ting". Så sannsynligvis er det dette du kjenner.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #3 Skrevet 21. januar 2011 var slik det føltes for meg når innvoler flyttet på seg rundt samme tid, første bevegelse kjente jeg 13+1, var ikke i tvil om at det var nurket jeg kjente
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #4 Skrevet 21. januar 2011 Ja men er det mulig så tidlig da? Kjenner jo bevegelser både under brystene og under navlen.??? Håper for guds skyld at dette ikke er tilfelle...hehe Fikk pludtselig litt panikk angst hær og en tanke på om det kan være tvillinger dær inne. Huff..... Har jo faktisk en stor mulighet for å få tvillinger også.Samboeren har tvilling brødre og jeg har tvilling tanter. guuud nå ble jeg svett.... tror jeg må bestille en ultralyd tidligere enn den jeg skal på jeg. pjuhhuuuu
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #5 Skrevet 21. januar 2011 Ok. Takk for svar. Kan jo hende jeg er lengere på vei enn hva jeg tror jeg er da. hmmm Må snakke litt med legen om dette tror jeg. God helg folkens...
Gjest Skrevet 21. januar 2011 #7 Skrevet 21. januar 2011 Og at du kjenner spark oppunder brystene er nokså usannsynlig, da livmoren vel knapt er kommet over skambenet i uke 10. Uansett om det faktisk var spark du kjente vil du ikke kunne kjenne det der oppe fordi livmoren ikke når så høyt opp før mye senere i svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå