Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Jeg er heterofil, men hadde kanskje tatt meg ei runde med Anne Cat Herland om anledningen skulle by seg:)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 Tuva fra Valkyrien Heidi Marie Vesterheim Petronella Barker
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #4 Skrevet 21. januar 2011 Gro Harlem Brundtland Eli Hagen Valgerd Svarstad Haugland Tora Berger Erna Solberg
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #7 Skrevet 21. januar 2011 Jeg så Petronella Barker i en Ibsen oppsetning for et par år siden. Makan til sensuell og sexy dame. Jeg ble helt skjelven der jeg satt. Hetro kvinne, lykkelig gift og tre søte små, men likevel, få har klart å vippe meg så av pinnen på grunn av sin erotikk og sensualitet som nettopp Petronella Barker.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #9 Skrevet 21. januar 2011 Anne Cat er FÆL Men; lise Karlsnes er digg =) (Briskeby vokalist)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #10 Skrevet 21. januar 2011 Jeg har vært "forelsket" i Petronella siden jeg så henne i en film sammen med Bjørn Sundqvist. Hun hadde kort hår, var sommerbrun meg fregner på nesen. Husker ikke navnet på filmen. Ble litt satt hun da jeg møtte henne på butikken en dag. Det var vi to som sto og skulle pakke ned varene, og vi krasjet litt når vi skulle ta etter posen, og hun smilte unnskyldende. Jeg er sikker på at jeg rødmet herfra til månen.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #12 Skrevet 21. januar 2011 http://idalou.orgdot.no/pub/idalou/images/hedda1_big.jpg her var det jo en link. Petronella som Hedda Gabler:)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #14 Skrevet 21. januar 2011 Jeg ville ikke hatt meg med en dame i det hele tatt, men om jeg må si noen så må det bli agnes kittelsen. Hun er rett og slett nydelig:) Kunne godt tenkt meg å sett ut som henne ja...! http://www.norwegianfashion.no/wp-content/uploads/streetstyle/2009/02/_SPS4818.jpg
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #15 Skrevet 21. januar 2011 Ane Dahl Torp. Men holder meg nok helst til mannfolk, ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå