maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 Eg daue! :-) http://www.barnimagen.com/index.php/layout/set/print/forum/thread/138883902
* 5 om dagen * Skrevet 21. januar 2011 #3 Skrevet 21. januar 2011 det orginale innlegget er slettet ser det ut som, men den funker den linken som ble lagt inn her.
* 5 om dagen * Skrevet 21. januar 2011 #4 Skrevet 21. januar 2011 oioi...for en setning. *klaske panne* sent på kvelden for meg nå...
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 21. januar 2011 #5 Skrevet 21. januar 2011 Haha, ler like godt hver gang jeg leser historien... og ikke minst svarene! Som f.eks "Hør her: HI startet kvelden med å røyke en sebratruse. Da hun etterpå så mannen sin ha på seg den samme trusa hun nettopp hadde røyka ble hun jævlig redd og styrtet gråtende ut i gangen, hvor hun møtte enda flere menn med sebratruser. Alle mennene tok av seg sebratrusene og røyka dem i gangen. Så fikk de knekk i knæra og gjemte seg bak døra." Fantastisk!!!!
Mjølkekua Skrevet 21. januar 2011 #6 Skrevet 21. januar 2011 Hahaha...ler så jeg gråter ;-) mannen min skjønner ingenting.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 21. januar 2011 #7 Skrevet 21. januar 2011 Takk takk dere! *ler* Det beste er å ha knekk i knærne!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå