Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Eksen har ikke samvær med barna utover at han kommer hit innimellom for å treffe barna her sammen med meg. Nå har han meldt meg for trygdesvindel, men tør likevel forlange at han skal komme hit. Han har ikke gidda å treffe barna på over ett år nå. Før det har han truffet barna kanskje fem ganger på mange år. Men jeg er og skal i framtiden være diplomatisk og gjøre alt riktig slik at han ikke har noe på meg. Han kommer i morgen, men jeg skal late som ingenting. Synes bare det er så frekt å prøve å lage livet surt for meg og deretter forvente at jeg skal være på tilbudssiden!! Jeg antar at han vil ha en reaksjon fra meg, men den gleden skal han ikke få! Jeg skal ikke nevne det med et ord engang, bare være vanlig og late som ingenting! Er takknemlig for innspill..
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 Har du svindla da? Og om du har det så er det selvsagt riktig at man melder deg. Det at han følger loven skal ikke gå utover hans samvær med barna. Har du ikke svindlet? Da er han en premie tosk!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #3 Skrevet 21. januar 2011 Hadde heller ikke gitt han den gleden. Men er du sikker på at du får nok i bidrag, kanskje tipse NAV om at han tjener mye mer enn det han oppgir.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #4 Skrevet 21. januar 2011 Har han noen grunn til og melde deg for trygdesvindel da??
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #5 Skrevet 21. januar 2011 "Men jeg er og skal i framtiden være diplomatisk og gjøre alt riktig slik at han ikke har noe på meg. Han kommer i morgen, men jeg skal late som ingenting." Her innrømmer du vel selv at du har svindla!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #6 Skrevet 21. januar 2011 Nei, jeg har sevfølgelig ikke svindlet! Det er forsåvidt ikke relevant her heller. Poenget er at om jeg hadde meldt noen så hadde jeg ligget unna en stund framover. Ang bidrag: han har søkt om bidragsendring fordi han som selvstendig næringsdrivende tjener dårlig. Det antar jeg er bullshit for han avlyser samvær støtt pga jobb. Akkurat den bidragsbiten legger jeg meg ikke bort i for jeg mottar ikke bidrag likevel. Kun forskudd. Han har til og med bedt om å få sletta bidragsgjelden sin for mange år tilbake og begrunner det med at jeg har hatt samboer i mange år. Helt utrolig hvordan han vet det siden han bor den andre siden av landet og jeg ikke kjenner noen her som kan kjenne han. Han har i tillegg opplyst om at jeg og han var samboere et år etter det var slutt. For å si det sånn, jeg hadde ny type da så helt utrolig at han innbiller seg det. HI
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #7 Skrevet 21. januar 2011 Jasså, hvordan får du det til? Vær konkret. Jeg har ikke svindla, men det er ikke poenget her. Poenget her er at han forventer at at han kan bestille samvær på noen dagers varsel og forvente at jeg skal legge bort alle planer for han. Det hadde nemlig ikke jeg gidda om jeg var han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå