Gå til innhold

Jeg er så forferdelig oppblåst!!! heelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det skikkelig ille... Jeg har gått i flere dager nå. Forrige uke kjøpte jeg tilslutt en test bare for å sjekke for sikkerhetsskyld. Men jeg har jo spiral, og mensen kommer når den skal så er jo igrunn sikker i min sak. Testen var negativ og mensen kom noen dager etterpå men jeg var fortsatt like oppblåst. Dette er jo over en uke siden og jeg plages fortsatt med oppblåst mage!!

Idag spiste jeg 2 fiskekaker, en potet og litt gulerot og brunsaus til middag..og dere skulle sett hvordan jeg så ut etterpå!!! Magen sto rett ut, og jeg fikk så vondt at jeg bare måtte legge meg rett ut på sofaen. Jeg var skikkelig sprengt. Og da jeg reiste meg opp var det vondt å stå helt oppreist fordi jeg var så oppblåst. Hadde fryktelig lyst til å stikke hull på "ballongen" altså! :P

Magen har gått litt sammen nå..men ikke helt bra. Hva i all verden er årsaken til dette da??

Er jo så vondt..har ikke sjangs å trekke sammen magen når den står ut slik. Til og med dattra på 3 år spurte hva det var med magen min.. hehe:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...