Gå til innhold

Teknisk museum i Oslo med tre åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan han se på, ta på ja osv?? hehe fortell.. lite info på nettsiden som sier noe om aldersgruppe på barna...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei.. vi var på teknisk museeum ved vesla i sommer. da var hun 2,5 år. Og vi hadde det KJEMPE GØY! Lys show, høre og ta på alt mulig. Speil og forskjellige eksperimenter! Ta turen sier bare jeg :)

Skrevet

Vi var der i sommer med vår treåring og det som var mest spennende var avdelingen med gamle biler ol og den avdelingen i kjelleren hvor det er mye å trykke på:-)

Skrevet

Gutten min elsker de gamle bilene, flyene, toget, modelljernbanen. Han elsker også kjelleretasjen der han kan trykke på knapper som starter vifter, flammer, lys, vann etc. Vanskelig å forklare alt de har der, men anbefaler virkelig turen. :)

Skrevet

Teknisk museum er genialt for en gutt på tre! Var der sammen med nevøen min (3 år) og han storkoste seg ;o)

Gjest sug lut
Skrevet

Fra 0-100. Virkelig. Og kjøp årskort om du vurderer flere turer, det er svindyrt med enkeltbilletter.

Skrevet

Når gutten gikk på småbarnsavdelingen (1-3 år) i barnehagen, besøkte de tekniskmuseum mange ganger. Tror han var 1,5 år første gang han var der. Det var alltid veldig populært, også for de minste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...