Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Jeg og min samboer har ett aktivt og bra sexliv mener jeg, men vi liker å utforske nye ting, sik at sexen ikke bare er "misjonæren" Så det Big question, min ymtet frempå for en stund siden at han kunne tenkt seg trekant med ei jente, det rare er vel at det tente meg. Vi har ikke bestemt oss for noe men noen dibbere som har erfaringer å dele med meg ? Svar seriøst da er dere snille
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 prøvd det en gag.. Fuka ikke for min del, oppdaga rett og slett at eg ble sjalu, og hele greia endte med at jeg løp ut gråtende
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #3 Skrevet 21. januar 2011 Tror hvertfall det er veldig viktig å velge riktig jente. Ikke ta en venninne eller en han kjenner fra før, for det kan vel fort bli kjipt senere
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #4 Skrevet 21. januar 2011 jeg har prøvet det flere ganger kan anbefales , men og , det er ett stort MEN man må være 1000% enige Lykke ti
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #5 Skrevet 21. januar 2011 Vi er aktive swingers og hos oss var det mange runder og ta men dette fungerer hos oss. Viktig at man stoler på hverandre og kan snakke om alt og ikke legge sjul på noe. Gjør man det så kan det være ett krydder. Vi tenker sex er sex og kjærlighet er mellom oss to. Vi gjør alltid alt sammen ikke noe hver for oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå