Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Er det vanlig å onanere i solarium? Har gjort det to ganger, og det er jo litt ekstra deilig. Det er sjeldent jeg faktisk koser med meg selv. Soler meg naken, og blir på en måte litt fristet... Hihi. Noen andre som har gjort det?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 Utrolig kult at du blir fristet når du ser deg selv naken...;-) Jeg har ikke onanert i solarium men kanskje det er en god ide for å få tiden til å gå fortere:-)
Tante Blås Squaw Skrevet 21. januar 2011 #3 Skrevet 21. januar 2011 Jeg er så glad jeg ikke tar solarium! lol
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #4 Skrevet 21. januar 2011 Nei. Men har hatt sex i et solarium fordi!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #5 Skrevet 21. januar 2011 Håper du er flink å vaske solariumet etter deg
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #6 Skrevet 21. januar 2011 pleier å ha med meg dildoen når jeg skal i solariumet jeg. Mannen er med å står ved siden av runker ;-) deilig det..piffer liksom litt opp!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #8 Skrevet 21. januar 2011 Onanere ofte i solarium eller på stranden hvis jeg er alene varmen gjør meg kåt
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #9 Skrevet 21. januar 2011 jeg gjør det hver gang jeg soler meg, uansett. syns det er dødsdigg. syns ikke det er ekkelt, jeg vasker godt før jeg legger meg ned, og det er like ille med all svetten og slikt folk renner av seg der så litt kroppsvæske fra eller til kan vel ikke gjøre noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå