Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Skal ikke ha store, men ønsker desperat å fylle bh'en OG at den ikke glir opp hele tiden, huff. Bor i Bergen hvis du har noen erfaring fra en klinikk der.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #3 Skrevet 21. januar 2011 Det er ikke str. du betaler for, men selve operasjonen. Tror jeg Tror det koster ca 28-29 000,- Du kan jo sjekke nettsidene til klinikken du tenker på å bruke, der ligger det nok priser tilgjengelig.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #4 Skrevet 21. januar 2011 Kommer nok ikke ann på str nei, det koster det det koster, litt forskjell på silikon og saltvann den gang jeg tok, 10år siden nå, betalte da 28.000,-
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #5 Skrevet 21. januar 2011 Jeg betalte 34 000 kr på Nobel Clinic i Oslo. Da var det 6000 kr ekstra for å få anatomiske. Det hadde altså kommet på 28 000kr om jeg hadde tatt runde ("Pamela Anderson stil", om du vil) Mine ser helt naturlige ut, og man kan ikke se at jeg har tatt operasjon. Men begge deler er like fint på hver sin måte synes jeg Jeg var en liten A. Nå er jeg er normal C. Dette er 2 år og 3 mnd siden. Jeg ventet til jeg fikk barn, da dem anbefalte det, og det angrer jeg ikke på. Vurderte det fra jeg var 25 år. Nå er jeg 37
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #6 Skrevet 21. januar 2011 Jeg er en liten A jeg også, og ikke lik på hver side heller. Er ferdig med barn og føler meg som en småjente og ikke som en kvinne. Ønsker bare litt former. Må bare vite ca.pris når jeg skal begynne å bearbeide mannen, men det blir vanskelig (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå