Gå til innhold

Bahh...møkkakveld!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen er borte i helgen, og jeg og lillegutt skulle ha tidenes kosehelg med godis og utflukter og masse kos. Vel - nå ligger gutten med mellom 39 og 40 i feber. Jeg gav han paracet for en time siden, og den virker enda ikke... Han er kortpustet og har masse slim..og mor blir selvsagt urolig og klarer overhodet ikke å slappe av. Da er det dritt at far er borte og har tatt bilen med seg :( Møkkahelg..

Måtte bare blåse ut litt...blir bim når ikke mannen er her og tar i mot ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare legge til at naboen pusser opp...på en fredagskveld. Føck it. Høres ut som om noen står og klorer ned tapetet på soverommet VÅRT. Grrrrr.... (hormoner i ubalanse...!)

Skrevet

All sympati til deg.....!!

Her så har jeg hatt en skikkelig møkkadag og!! :( Spydd flere ganger i natt, sovet dårlig og vært i drittform resten av dagen! :( Heldigvis så har snuppa sovna, regner med det blir tidlig tidlig kveld for min del ja.... :(

Har du flytende ibux liggende? Har du det så gi det i tillegg! :) virkestoffene i begge deler fungerer mye bedre om man blander de! :)

Skrevet

Takk for svar...det hjelper litt å vite at det sitter flere gravide der ute, som har det shitty..hehe.. :)

Vi endte på legevakten da feberen fortsatt var 40 to timer etter at han fikk paracet. Viste seg å være lungebetennelse, så var i grunnen greit i at vi dro. Så nå pøser vi på med medisiner her. Natten gikk egentlig greit, så jeg kjenner jeg har litt lengre lunte i dag :)

Håper det går bedre med deg - god bedring!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...