trippeltopp Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Mannen er borte i helgen, og jeg og lillegutt skulle ha tidenes kosehelg med godis og utflukter og masse kos. Vel - nå ligger gutten med mellom 39 og 40 i feber. Jeg gav han paracet for en time siden, og den virker enda ikke... Han er kortpustet og har masse slim..og mor blir selvsagt urolig og klarer overhodet ikke å slappe av. Da er det dritt at far er borte og har tatt bilen med seg Møkkahelg.. Måtte bare blåse ut litt...blir bim når ikke mannen er her og tar i mot
trippeltopp Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #2 Skrevet 21. januar 2011 Må bare legge til at naboen pusser opp...på en fredagskveld. Føck it. Høres ut som om noen står og klorer ned tapetet på soverommet VÅRT. Grrrrr.... (hormoner i ubalanse...!)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 21. januar 2011 #3 Skrevet 21. januar 2011 All sympati til deg.....!! Her så har jeg hatt en skikkelig møkkadag og!! Spydd flere ganger i natt, sovet dårlig og vært i drittform resten av dagen! Heldigvis så har snuppa sovna, regner med det blir tidlig tidlig kveld for min del ja.... Har du flytende ibux liggende? Har du det så gi det i tillegg! virkestoffene i begge deler fungerer mye bedre om man blander de!
trippeltopp Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2011 Takk for svar...det hjelper litt å vite at det sitter flere gravide der ute, som har det shitty..hehe.. Vi endte på legevakten da feberen fortsatt var 40 to timer etter at han fikk paracet. Viste seg å være lungebetennelse, så var i grunnen greit i at vi dro. Så nå pøser vi på med medisiner her. Natten gikk egentlig greit, så jeg kjenner jeg har litt lengre lunte i dag Håper det går bedre med deg - god bedring!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå