Gå til innhold

Flere som har en mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

som ikke kunne brydd seg mere om du pynter deg for han?

Min mann er veeldig flink til å vise meg at han syns ne jeg har på meg fks. er stygt... Men idag skulle jeg overraske han ved å ordne meg skikkelig for han.. (jeg er ikke så flink til det ellers)

Dusja, barberte leggene, tok på meg skjørt og en fin topp, ordna håret, hadde på meg sminke inkl. rød lebestift som han liker.

Og jeg gleda meg til han så meg..Jeg tenkte at for EN GANGS skyld, så sier han kanskje at han syns jeg er fin... Meeen NEI!!!! Han sa ikke en dritt.. Han "så" det ikke engang.. Sto bare å prata til meg som ingenting!

Jeg har sagt det til han før.. At jeg blir veldig glad om han kan gi meg et kompliment eller to en gang iblandt.. Iallefall når jeg faktisk anstrenger meg..

Jeg gir han ALLTID komplimenter.. Om hvor kjekk han er, fint ditt og fint datt.. Får ikke en dritt tilbake! :,(

Nå ble jeg altså så skuffa og lei meg at jeg kjefta på han..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme skjer her. Gidder ikke bry meg lenger engang.

Men det er utrolig hvor flink han er til a finne feil :P

Skrevet

Velkommen i klubben! Jeg pynter meg for andre menn i stedet ;-)

Skrevet

samme her.. står i sexy undertøy på badet og han enser det ikke en gang.. lurer på om han bryr seg i det hele tatt...

Skrevet

Huff.. Jeg blir så utrolig skuffa!!! Skuffa, sint og lei meg!

Jævla idiot! Arg....

Hi

Skrevet

Vet han at du pyntet deg for han da?

I følge mannen min så er det ikke alltid at menn tenker at det var for han du pyntet deg.

Kle deg naken og gå å onaner og inviter mannen med å se på eller overrask han med sex når han minst venter det. Da vet han at du setter pris på han:-) Menn tar mer konkrete hint ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...